Skrevet av Emne: Har store problemer med dårlig appetitt.  (Lest 1219 ganger)

Utlogget gnuzz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Har store problemer med dårlig appetitt.
« : 01. november 2011, 15:20 »
Har store problemer med appetitten og kvalme generelt, har hatt dette problemet nå i sikkert 6mnd.
Alt startet etter at jeg fikk halsbetennelse og var syk i over 1 uke, før dette kunne jeg spise 400g kylling og hauger med ris hver 3 ish time. Nå kan jeg ikke spise så ofte en gang, å hoster jeg ender det somregel med at jeg kaster opp eller blir veldig kvalm. Er også verst om morningen, noen som har peil på hva det kan være?  what  litt vanskelig å gå opp i vekt når jeg ikke kan spise  Cry

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Har store problemer med dårlig appetitt.
« #1 : 01. november 2011, 16:47 »
Har store problemer med appetitten og kvalme generelt, har hatt dette problemet nå i sikkert 6mnd.
Alt startet etter at jeg fikk halsbetennelse og var syk i over 1 uke, før dette kunne jeg spise 400g kylling og hauger med ris hver 3 ish time. Nå kan jeg ikke spise så ofte en gang, å hoster jeg ender det somregel med at jeg kaster opp eller blir veldig kvalm. Er også verst om morningen, noen som har peil på hva det kan være?  what  litt vanskelig å gå opp i vekt når jeg ikke kan spise  :'(

dårlig appetitt er veldig generelt på jævlig mye for å si det sånn...kan være alt..du røyker vell ikke?isåfall hjelper det veldig på appetitt ofte

høres ut som GAINER er din greie..arild beskriver nettopp dette for folk som av annen grunn ikke klarer å spise noe særlig i slutetn av denne video dok`n

http://www.iform.no/pub/art.php?id=2372

du trenger sikkert ikke gjøre dette hele livet...prøv å kjør gainer frem til sommeren eller noe da vet du,du går det nok snart av deg,kroppen pleier å fikse det

Utlogget gnuzz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Har store problemer med dårlig appetitt.
« #2 : 01. november 2011, 20:12 »
tingen er jo at før kunne jeg spise for 3, jeg hadde til og med gainer i mellom måltidene.  Noe må jo ha skjedd... men hva?  Huh

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Har store problemer med dårlig appetitt.
« #3 : 01. november 2011, 20:18 »
tingen er jo at før kunne jeg spise for 3, jeg hadde til og med gainer i mellom måltidene.  Noe må jo ha skjedd... men hva?  Huh

Høres ut som du trenger å spise mer... Neida, dra til legen om det er noe som bekymrer deg.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Har store problemer med dårlig appetitt.
« #4 : 02. november 2011, 07:08 »
tingen er jo at før kunne jeg spise for 3, jeg hadde til og med gainer i mellom måltidene.  Noe må jo ha skjedd... men hva?  Huh

var jeg deg ville jeg tatt blodprøver,hvite blodlegemer osv for å utelukke at du var rammet av en alvorlig sykdom...selvsagt mange ikke alvorlige ting som også kan være årsaken men det er jo greit å  gjøre det,desto før man kommer ignag med ting desto bedre,hvis det skulle være noe

jeg hadde spørt legen om medisiner for å øke apetitten...mye rart,har du en erfaren lege vet han om mange muligheter

cannabis sier de øker apettiten veldig feks og motvirker kvalme,kreft og aids folk bruker det...mye rart

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!