Skrevet av Emne: Cell Max, kre-alkalyn  (Lest 2139 ganger)

Utlogget Siggy30

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Cell Max, kre-alkalyn
« : 02. november 2011, 22:03 »
Hei

Jeg har kjøpt Cell Max fra Proteinfabrikken for rask innhenting etter trening. I denne restutisjonsdrikken er det kreatin av typen kre-alkalyn.

ifølge proteinfabrikken binder ikke dette kreatinet vann i kroppen....kan dette stemme??

Jeg begynte å bruke dette for 4 dager siden, og på disse dagene har jeg plutselig gått opp 2kg. Jeg har kun tatt cell max etter trening, og har faktisk trent mer enn jeg bruker å gjøre disse dagene, med samme kosthold.

Min teori er at det er vann som kroppen tar opp pga kre-alkalynet. ( selv om Pf sier at det ikke skal skje)
Jeg trodde all kreatin ville binde vann uansett. All kreatin tar jo utgangspunkt i monohydrat.

Noen som har erfaring med cell max og som og har gått opp i vekt ved bruk av dette? eller noen som kan ha noen teorier på vektoppgangen? Smiley


Utlogget crossfire

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Cell Max, kre-alkalyn
« #1 : 05. november 2011, 12:24 »
Brukte cell-max fra PF for en del år siden og fant det svært virkningsfult. Gikk opp fort ett par kg jeg også, så det trekker helt klart vann inn i muskelaturen. De treningene der jeg drakk en shake av dette rett før økta følte jeg meg sterkere under treningen. Virkninga var kansje litt psykisk også, men det funka. Var meget godt fornøyd med dette tilskuddet husker jeg. Brukte det rett før og rett etter trening.

Siterer ett innlegg jeg la inn på Iform i 2005 :

på lik linje med kreatin drar det vann inn i musklene, jeg føler meg rett og slett sterkere, har gått opp 3 kg på under en uke, økt med 10 kg i benken på en uke. Jeg føler at cellmax drar inn mere vann i muskelen enn det kreatin gjør.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Cell Max, kre-alkalyn
« #2 : 05. november 2011, 12:27 »
Det er hele formålet med kreatin. vann er med på å omgjøre energi.

Cuatro Cell max er siste generasjon, med Kre-alkalyn, BCAA, L-Glutamin og andre snasne aminosyrer.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!