Skrevet av Emne: En venninne trenger en sværing til å stille som statist på TV - frivillige? :)  (Lest 1605 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

En venninne av meg i TV-bransjen spurte om jeg kunne stille som statist ifm. en ny serie med blant annet Otto Jespersen. Da jeg ikke har anledning i det aktuelle tidsrommet, tenkte jeg å høre om det er noen sværinger her som kunne være interesserte.

Opptakene finner sted førstkommende tirsdag og onsdag. På tirsdag har de opptak fra kl.13 til 21.
På onsdag finner opptakene sted fra kl. 12-20.

Alt skal filmes på en bensinstasjon på Minnesund

Bakgrunnsinfo

Om serien:
NATTSKIFTET

Det er natt og vi befinner oss på en eksplosiv arbeidsplass, nærmere bestemt en bensinstasjon.

I TV2`s store nye humorsatsning møter vi Georg (OTTO JESPERSEN), den herskesyke lederen for nattskiftet. Med en kompromissløs hånd forsøker han å regjere over sine to ansatte Olav (JOHN BRUNGOT) og Daniel (MATS ELDØEN).

Når den innovative Daniel ankommer stasjonen, allerede ansatt av hovedkontoret, blir Georg mildt sagt provosert. Olav derimot, blir lettere begeistret over den nye usikre fyren som kan bli en god alliert mot Georgs strenge og utbroderte regler, for ingen potensiell konflikt er for liten og betydningsløs på nattskiftet.

Daniel finner snart frem til en mer opprørsk side, mens Olav evinnelige drøm og forsøk på å bli den kjente manageren til artisten og fetteren Kiddi, bare gjør han blakkere og blakkere. For Georg har et mål; Uten at han selv skal bidra, skal feriefondet hvor de ansatte skal få en etterlengtet reise, vokse. Men først må han passe på at hovedkontoret ikke legger ned den lite lønnsomme og trøblete stasjonen.

Hva er hun på utkikk etter?
Hun trenger en "muskelmann" som skal være en del av gjeng Olav (Brungodt) har castet til å være med i musikkvideoen til fetteren kiddi. Bilen, som alle sitter på med, klarer såvidt å komme seg ut av parkeringsplassen før de kræsjer. På bensinstasjonen gjør samtidig Georg (Otto) alt for å prøve å selge dem flest mulig kioskvarer.

Kontaktinformasjon
For mer detaljer, kan dere ta kontakt med Rannveig Lie: rannveig.lie@monstermail.no
Alt du trenger for å bli vurdert er å legge ved et bilde og oppgi kontaktinfo




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!