Skrevet av Emne: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?  (Lest 14119 ganger)

Utlogget FredrikZvett

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« : 05. november 2011, 13:21 »
Hei!
Har brukt RPN HAVOC en stund, og er kjempefornøyd, personen jeg kjøpte av sa at denne var lovlig i norge og ikke noe problem og få med over grensa ( Naturligvis...), men nå som jeg har tenkt å kjøpe fra EBAY vil jeg være 100% sikker på at den er lovlig så ikke det blir noe tull med tollen!

Så, er RPN HAVOC lovlig å ta inn til norge ?


Dette var det jeg fant av info:
Havoc
's active ingredient,2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol, is an analog of an aromatase inhibitor used safely in Japan for decades. Independent studies have shown that
Havoc
is not only 15 times more myotrophic than Halodrol-50 and 20x more myotrophic than ProMagnon, but has an incredible myotrophic ratio of 12, whereas Halodrol-50 has a myotrophic ratio of 2.6 and Pro-Magnon a ratio of only 1.1. What does this all mean? That on a milligram-per-milligram basis,
Havoc
is far less likely to induce undesirable, androgenic mediated-type side effects such as acne, hair loss, etc.

RPN Havoc
is the next generation hormone to deliver the AMAZING results: lean, dry, hard, quality chiselled gains; without the unwanted and undesirable side effects from the old school hormones of yesterday!

2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol 10 mg per cap
OTHER INGREDIENTS: Gelatin (Capsule), Microcrystalline Cellulose

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #1 : 05. november 2011, 18:52 »
 Grin
Les det du postet så har du svaret du leter etter. Og han du kjøpte av burde du banke og kastrere med sløve fiskekniver

Hint: søk opp "methyl DHT"

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #2 : 05. november 2011, 20:00 »
Som du selv skreiv i teksten , står det new generation hormone..  kosttilskudd som inneholder hormoner er som regel ulovlig i norge ja Tongue
Og som personen over sier, google methyl DHT.. det er Mestanolone ( testo)..

Utlogget Snowboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 202


Utlogget FredrikZvett

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #4 : 06. november 2011, 21:42 »
Takk folkens Smiley
Tror det holder med den ene boksen jeg tok, ble nesten litt nervøs nå. Haha.

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #5 : 06. november 2011, 22:34 »
Takk folkens Smiley
Tror det holder med den ene boksen jeg tok, ble nesten litt nervøs nå. Haha.

BAre sånn at du vet det, så er den ene boksen nok til å ødelegge kroppen din.. Hvertfall siden du ikke har noe peiling på hormoner eller noe ser det ut som. I ditt tilfelle ville jeg tatt en sjekk hos legen, om alle verdiene er  i god stand. ( Nyrer,Lever,testoproduskjon osv).

BTW:
Hvor gammel er du?

Utlogget Snowboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 202

Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #6 : 06. november 2011, 22:57 »
Ja, ville spesielt sjekka lever'n!

Does Havoc/Epistane is liver toxic ?

-Yes, it is. Be careful when you are using any 17aa Methyl PS.

Utlogget FredrikZvett

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #7 : 07. november 2011, 00:13 »
Shit, ikke begynn å skrem meg a...

Har ca gått på den i 20 dager elns. Er 18.

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #8 : 07. november 2011, 09:21 »
Shit, ikke begynn å skrem meg a...

Har ca gått på den i 20 dager elns. Er 18.

Etter den første pillen/doseringen av steroider så er du allerede igang.. Det er hormoner det er snakk om, ikke bare noe kosttilskudd som man får kjøpt overalt.

Du er 18 år og det vil si at du enda ikke er helt fullvokst i kroppen, muskelvev, skjelett osv.  Siden dette steroidet er  oralt så er du vel delvis fucked.. en fraråder å ta orale steroider pga  det skader leveren veldig, spessielt Methyl DHT som jeg har lest. Siden du ikke har hatt noe peiling på hva du egentlig inntar,  kan det være du allerede har skadet kroppen din. 
De fleste som  tar orale steroider Bruker  Milkthistle og tilskudd som hjelper leveren /renser.  De er også veldig obs på å drikke MYE vann , samt Spise veldig Rent og  sunt.  I tilegg  kutter de ut all brus, fast food osv.. noe jeg tviler på du har tenkt så veldig mye på i det siste da du ikke engang visste at dette var steroider.

Ta og les her du:
http://www.steroider.net/content/view/67/47/

Se bivirkningene.. Du er temmelig kjørt må jeg si Tongue        Sier ikke det er noe galt med deg, men er STOR sjanggse for at det er det.
Sånn seriøst, sjekk deg hos legen.

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #9 : 07. november 2011, 09:24 »
"Anadrol er veldig toksisk ettersom det er C-17-alfa alkylert. Det er det eneste steroidet som bevist kan føre til leverkreft. Selv om dette ikke er umulig med Dianabol og andre C-17-alfa alkylerte steroider"

Når du har lest til det og videre skjønner du nok at du har gjort en stor feil

Utlogget FredrikZvett

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #10 : 07. november 2011, 11:36 »
Såpass ja, dette er jo da i utgangspunktet ment for å være en testobooster, men der ble jeg tydeligvis lurt!
Har gitt meg med den nå og skal til legesjekk 09.11 Smiley

Tusen takk for tips og råd. Gud være med meg.

Utlogget Snowboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 202

Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #11 : 07. november 2011, 12:15 »
hehe, Slapp av. Det går nok bra ser du Wink
Det er bare å være litt obs på langtids effekten av dette. Men tror ikke du kommer til å få noen problemer!
Men er lurt med en lege sjekk ja  Cheesy

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #12 : 07. november 2011, 19:20 »
Etter den første pillen/doseringen av steroider så er du allerede igang.. Det er hormoner det er snakk om, ikke bare noe kosttilskudd som man får kjøpt overalt.

Du er 18 år og det vil si at du enda ikke er helt fullvokst i kroppen, muskelvev, skjelett osv.  Siden dette steroidet er  oralt så er du vel delvis fucked.. en fraråder å ta orale steroider pga  det skader leveren veldig, spessielt Methyl DHT som jeg har lest. Siden du ikke har hatt noe peiling på hva du egentlig inntar,  kan det være du allerede har skadet kroppen din. 
De fleste som  tar orale steroider Bruker  Milkthistle og tilskudd som hjelper leveren /renser.  De er også veldig obs på å drikke MYE vann , samt Spise veldig Rent og  sunt.  I tilegg  kutter de ut all brus, fast food osv.. noe jeg tviler på du har tenkt så veldig mye på i det siste da du ikke engang visste at dette var steroider.

Ta og les her du:
http://www.steroider.net/content/view/67/47/

Se bivirkningene.. Du er temmelig kjørt må jeg si Tongue        Sier ikke det er noe galt med deg, men er STOR sjanggse for at det er det.
Sånn seriøst, sjekk deg hos legen.
Det var vel i overkant av dramatisk da.
Du kan ikke sammeligne Havoc med Anadrol. Med all sannsynlighet så har dette gått heeeelt fint, både med kropp og sjel. Kunne like gjerne fullført kuren når man er kommet så langt ut i den og kjørt på med nolva etterpå, så går dette HELT fint. Trådstarter: du er ikke "temmelig kjørt", bare gå til legen og si det som det er så fikser dette sg fint. Er sjeldent dårlige blodverdier etter Havoc. Bare hold deg unna alkohol. Og maria tistel er oppskrytt, virkningen er minimal under kur

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #13 : 07. november 2011, 23:19 »
Det var vel i overkant av dramatisk da.
Du kan ikke sammeligne Havoc med Anadrol. Med all sannsynlighet så har dette gått heeeelt fint, både med kropp og sjel. Kunne like gjerne fullført kuren når man er kommet så langt ut i den og kjørt på med nolva etterpå, så går dette HELT fint. Trådstarter: du er ikke "temmelig kjørt", bare gå til legen og si det som det er så fikser dette sg fint. Er sjeldent dårlige blodverdier etter Havoc. Bare hold deg unna alkohol. Og maria tistel er oppskrytt, virkningen er minimal under kur

Ja jeg overdreiv seff en del der , vil bare ikke at folk trøkker i seg ting de ikke vet hva er.. er jo ikke gøy det? :p  Like greit å bare skremme litt pga det gir bivirkninger , og er man 18 er det ikke det smarteste valget lissom.. Just saying'   

Utlogget FredrikZvett

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: RPN HAVOC! Lovlig eller ikke ?
« #14 : 07. november 2011, 23:49 »
Vil bare takke dere for gode svar og tips Smiley Smiley
Jeg vet at den ikke er så farlig men har lest så mye rart. takk folks

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!