Skrevet av Emne: Kjønnsduellen.??  (Lest 39226 ganger)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Kjønnsduellen.??
« #45 : 07. november 2011, 21:39 »
jeg liker og å spille på sex, men fy faen det funker dårlig! hehehe

Utlogget sandraerf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 439

Sv: Kjønnsduellen.??
« #46 : 07. november 2011, 21:46 »
jeg liker og å spille på sex, men fy faen det funker dårlig! hehehe

Tongue
Bikinifitness 2014

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Kjønnsduellen.??
« #47 : 07. november 2011, 21:47 »
Jeg tror det er bra med likestilling, og noe arbeidsdeling.

Men, jeg tror det er normalt at det skal være litt kjønnsforskjell. Jeg setter spørsmål ved hvorvidt det er _sunt_ ved en total kjønnsfordeling?

Det jeg har trodd det kan føre til. Og som jeg har sett i praksis på MTV Jersey shore er:
Jentene i denne serien tørr hverken vaske toalett på en akseptabel restaurant(altså en ren do) eller andre daglidagse plikter.
Guttene er de som oftest lager maten.
Jentene har kopiert oppførselen til guttene, ved å ta med seg gutter hjem fra byen osv.
Når de da får type, blir det MASSE problemer.

Ene eksempelet er det Jenny har type. De krangler noe. Hun er denne gjengen på et feriested og typen er hjemme. Jenny finner seg en guttevenn og blir godt kjent med han. typen liker dette dårlig, jenny sier han bare er venn og må få lov til å være med han.
De krangler mere, og hun begynner å skjule at hun skal være med han.
istedenfor å diskutere og ordne krangelen med typen, så ser hun ikke på det som så viktig. for hun har nå en annen i bakhånd.

kaos, sjalusi, diskusjoner og uenigheter er stikkord som skjer ved en total kjønnsfordeling, tror jeg.
Har desverre sett den serien en gang, og det som er morsomt med sånt er at det er tillaget...Og de har plukket ut mennesker med spesielle behov Wink

Ingen jenter vil være som dem, og de fleste av oss ler av jenter som snakker som sjømen, raper, fiser høylytt og p*uler som om verden går under i morgen!


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Kjønnsduellen.??
« #48 : 07. november 2011, 21:58 »
Har desverre sett den serien en gang, og det som er morsomt med sånt er at det er tillaget...Og de har plukket ut mennesker med spesielle behov Wink

Ingen jenter vil være som dem, og de fleste av oss ler av jenter som snakker som sjømen, raper, fiser høylytt og p*uler som om verden går under i morgen!
Du verden!  Be dem sende PM til Rulatoren.  Om du har en hemmelig drøm om å være en sånn dame, så send PM selv.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Kjønnsduellen.??
« #49 : 07. november 2011, 22:04 »
Slank kropp ønskes: "Joda men kvinner pleier som regel og både jobbe og ta seg av heimen Wink"

Det du glemmer er at menn gjør ting de færreste kvinner kunne tenke seg. Snekring, dekkskift, reperasjoner av biler og andre motoriserte finurligheter man har i heimen.

Jeg tipper dessuten du syns det er hyggelig om mannen din tar ut stolen for seg når dere er på restaurant, samt tar regninga når den kommer? Eller kanskje du helst kunne tenkt deg å ta et år i militæret så du får likestillingen opp på fote?

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Kjønnsduellen.??
« #50 : 07. november 2011, 22:10 »
Slank kropp ønskes: "Joda men kvinner pleier som regel og både jobbe og ta seg av heimen Wink"

Det du glemmer er at menn gjør ting de færreste kvinner kunne tenke seg. Snekring, dekkskift, reperasjoner av biler og andre motoriserte finurligheter man har i heimen.

Jeg tipper dessuten du syns det er hyggelig om mannen din tar ut stolen for seg når dere er på restaurant, samt tar regninga når den kommer? Eller kanskje du helst kunne tenkt deg å ta et år i militæret så du får likestillingen opp på fote?
De ferreste ja, samme som at de ferreste menn tar seg av de såkalte kvinneyrkene. Ja jeg liker og bli satt pris på, men ang regningen kan vi fint bytte på uten at det ville bry meg.
Og hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg fint tatt 2 år i millitæret Cheesy

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: Kjønnsduellen.??
« #51 : 07. november 2011, 22:22 »
intresant, intresant, her blir de bare og spore ! Wink

Har kommt opp i allt for mangge slike diskusjoner om dette emnet, jenter/damer som mener de er minst like gode som gutter i allt, noen jenter har til og med kommt med at de kan bli like svære og sterke som mennene... BULLSHIT!  
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Kjønnsduellen.??
« #52 : 07. november 2011, 22:28 »
Du verden!  Be dem sende PM til Rulatoren.  Om du har en hemmelig drøm om å være en sånn dame, så send PM selv.
He he...Send meg nr ditt så skal jeg vidreføre det neste gang jeg kommer over ei på byen Cheesy Nææ drømmer ikke selv om det gitt Wink

intresant, intresant, her blir de bare og spore ! Wink

Har kommt opp i allt for mangge slike diskusjoner om dette emnet, jenter/damer som mener de er minst like gode som gutter i allt, noen jenter har til og med kommt med at de kan bli like svære og sterke som mennene... BULLSHIT!  

Jenter kan aldri bli like flinke som gutter til alt, akkurat som gutter ikke kan bli like flinke som jenter til alt Smiley
Men vet da om mange jenter som er sterkere enn noen gutter Cheesy

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Kjønnsduellen.??
« #53 : 07. november 2011, 22:38 »
Likestillingen har ikke så mye å si, når en 130kg+ tung person brenner inne og skal bæres ut fra 4 etasje. Noen som kjenner ei brannkvinne?

Utlogget sandraerf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 439

Sv: Kjønnsduellen.??
« #54 : 07. november 2011, 22:41 »
Likestillingen har ikke så mye å si, når en 130kg+ tung person brenner inne og skal bæres ut fra 4 etasje. Noen som kjenner ei brannkvinne?

Jupp, hun bor i hgsd Tongue Men tror ikke hun hadde hatt så mye å stille opp med når det kommer til en så tung person Tongue
Bikinifitness 2014

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Kjønnsduellen.??
« #55 : 07. november 2011, 22:41 »
Var røykdykker med en i militæret, funka helt fint.
Som brannmann kan jeg si at hvis en person på 130kg brenner inne i 4 etasje så er den så god som død.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Kjønnsduellen.??
« #56 : 07. november 2011, 22:42 »
Likestillingen har ikke så mye å si, når en 130kg+ tung person brenner inne og skal bæres ut fra 4 etasje. Noen som kjenner ei brannkvinne?
Nå er det ikke sånn at dette kun går på styrke da, men faktisk også på teknikk! Jobber i helseyrket, og det er vi som først må flytte på pasientene til sikre brannseller...Og dette ved hjelp av brannlakner og teknikk. Jeg tror ikke en BrannMANN heller hadde lempet en slakt av et menneske på 130kg rett opp og båret han ut??

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Kjønnsduellen.??
« #57 : 07. november 2011, 22:43 »
Nei, nå jobber røykdykkere i par så de er 2 om det, men et 130kg tungt menneske er rene helvete å bevege på.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Kjønnsduellen.??
« #58 : 07. november 2011, 22:45 »
Ny her, så tester mitt første "innlegg" her Smiley
Enkelte ting er gutter bedre på enn jenter og omvendt. Jeg må si at jeg liker at typen skifter dekk på bilen, (helst i bar overkropp). Tar frem hammer'n og spikrer opp bokhyller og det som er (i bar overkropp)  :Smiley. Da skal jeg absolutt ikke klage! Man er forskjellig Smiley

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Kjønnsduellen.??
« #59 : 07. november 2011, 22:45 »
Nei, nå jobber røykdykkere i par så de er 2 om det, men et 130kg tungt menneske er rene helvete å bevege på.
He he..Tviler ikke på det Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!