Skrevet av Emne: NOxplode - erfaringer?  (Lest 16265 ganger)

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #15 : 18. november 2011, 19:51 »
at dere får downperioder og blir deppresiv tror jeg ikke en dritt på, placebo hele dritten...
ja noexplode funker litt pga koffein etc, selv bruker jeg det kun på tunge økter hvis ikke blitær kroppen vandt til det og det mister vel litt av sin effekt! takk...
enig.
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Z

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 297
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 297

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #16 : 18. november 2011, 19:58 »
Noen som kan gi meg svar på NOxplode vs Jack3d? er Jack3d overlegen her og som den er mot resten av pre work knasket?
No-Xplode: Sykt kvalm, vondt i hodet, svimmel
Jack3d: Drit mye energi, veldig bra trykk, bra pump.

Utlogget impossible.is.nothing

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #17 : 19. november 2011, 02:17 »
at dere får downperioder og blir deppresiv tror jeg ikke en dritt på, placebo hele dritten...
ja noexplode funker litt pga koffein etc, selv bruker jeg det kun på tunge økter hvis ikke blitær kroppen vandt til det og det mister vel litt av sin effekt! takk...

Haha, du har prøvd mange PWO eller?

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #18 : 19. november 2011, 02:44 »
Haha, du har prøvd mange PWO eller?

har syk NO-explode trip nå, mental pump 5 timer etter trening, bicepsen min er humongus! Sitter og skjelver som en junkie som ikke har stoff. for å stoppe skjelvingen kjører jeg på med 4 scoops! drit smooth! vurderer å stacke opp med 5 scoops i morgen. har fått en liten bivirkning nå, ballshrink, noe som betyr at jeg kan hamre løs på alle jenter jeg ser! Føler meg som sylvester stallion, five scoops is the way to go!
PS: der tror jeg at jeg kjente et lite strekkmerke på bicepsen! just løøv the game!
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget zigzaghoi

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #19 : 19. november 2011, 03:47 »
Helt enig med deg angående chicksa, jøøst løve de ladies. Men ikke enig med doseringen. Tok 7 scoops å føler meg som the man! Giddet ikke å bruke powern fra NO-exploden til å pømpe opp calfsene, så jeg ente opp me 9 hoes på en boat å hadde orgie kvelden lang. Der vi sniffet NO-explode helt til vi bestemte oss for å kjøre en felles bøy, der vi alle fikk en grei sammenlagt på 1205kg.

Ps; vurdere calf innplants, 300gram?

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #20 : 19. november 2011, 09:44 »
at dere får downperioder og blir deppresiv tror jeg ikke en dritt på, placebo hele dritten...

Hva du tror en dritt på og ikke får være opp til deg selv. Ingen kan nekte deg å være et brødhue. Men jeg synes det er ganske imponerende at du trekker den slutningen at en haug folk går rundt og tenker "oh shit, oh shit, nå kommer jeg til å bli deppa, nå kommer jeg til å bli deppa" når de har inntatt PWO, også blir de det. Negative placebos er svært sjeldne i forhold til positive.

Jack3d inneholder 1, 3 Dimethylamylamine. At mange opplever en nedtur er derfor å forvente, uansett hva broscience måtte finne på å fortelle deg. Slutt å konkluder hvilke opplevelser andre brukere har ut fra ditt eget anekdotiske forhold til ting og gjør hele verden en kjempetjeneste.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: NOxplode - erfaringer?
« #21 : 19. november 2011, 10:28 »
Merka nada forskjell, min bror derimot som er litt mer sensitive for div av innholdet fikk skikkelig pump og trøkk. SKal prøve med 3-4 scoop i dag en siste gang og se.

Utlogget impossible.is.nothing

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #22 : 19. november 2011, 14:25 »
Hva du tror en dritt på og ikke får være opp til deg selv. Ingen kan nekte deg å være et brødhue. Men jeg synes det er ganske imponerende at du trekker den slutningen at en haug folk går rundt og tenker "oh shit, oh shit, nå kommer jeg til å bli deppa, nå kommer jeg til å bli deppa" når de har inntatt PWO, også blir de det. Negative placebos er svært sjeldne i forhold til positive.

Jack3d inneholder 1, 3 Dimethylamylamine. At mange opplever en nedtur er derfor å forvente, uansett hva broscience måtte finne på å fortelle deg. Slutt å konkluder hvilke opplevelser andre brukere har ut fra ditt eget anekdotiske forhold til ting og gjør hele verden en kjempetjeneste.

Ditto! Du 91-mod. driter deg ut her, bruk 2min på research om 1,3 dimethylamylamine, så vil du finna ut at kvalme, hodepine, slapphet osv. er nokså vanlige bivirkningar :-)

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #23 : 19. november 2011, 14:27 »
Hva du tror en dritt på og ikke får være opp til deg selv. Ingen kan nekte deg å være et brødhue. Men jeg synes det er ganske imponerende at du trekker den slutningen at en haug folk går rundt og tenker "oh shit, oh shit, nå kommer jeg til å bli deppa, nå kommer jeg til å bli deppa" når de har inntatt PWO, også blir de det. Negative placebos er svært sjeldne i forhold til positive.

Jack3d inneholder 1, 3 Dimethylamylamine. At mange opplever en nedtur er derfor å forvente, uansett hva broscience måtte finne på å fortelle deg. Slutt å konkluder hvilke opplevelser andre brukere har ut fra ditt eget anekdotiske forhold til ting og gjør hele verden en kjempetjeneste.

Ingen av mine kompiser har fått slik din skalle! sikkert kun svake mennesker som får det... å selvfølgelig blir du deppa når du går å tror du kommer til å bli deppa, ditt kålhue!....

just for notice så snakka jeg om No-explode... men ingen av mine kompiser har heller ikke slike bivirkninger av jacked....
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Big-guns-notrly

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #24 : 19. november 2011, 15:09 »
eneste bieffekten jeg har opplevd er å få løs mage dersom det går kort tid mellom måltider og nox

Utlogget ThirdEye

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 164
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 164

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #25 : 19. november 2011, 15:18 »
jack 3d er det beste produktet, har prøvd mye(inkludert no xplode). Det som er med jack er at de ikke putter oppi allslags drit, her er ingrediensene i no xplode for eksempel:

Modified Glucose Polymers (Maltodextrin), Beta-Alanine (CarnoSyn®), Di-Creatine-Malic Acid Interfusion, Betaine HCL, Sodium Bicarbonate, Creatine-Sodium Phosphate Matrix, Creatinol-O-Phosphate-Malic Acid Interfusion, Glycocyamine, Creatine Ethyl Ester HCL, Guanidino Propionic Acid, Cinnamon Extract (Bark) (Cinnulin PF®), Ketoisocaproate Potassium, Creatine-Alpha-Aminobutyric Acid Matrix (Creatine AAB™),L-Tyrosine, Taurine, Glucuronolactone, Methylxanthine (Caffeine), L-Tyrosine-Alpha Ketoglutaric Acid, MCT\'s (Medium Chain Triglycerides), Lesser Periwinkle (95% Vinpocetine, 98% Vincamine, 98% Vinburnine [Whole Plant]),
L-Arginine-Alpha Ketoglutaric Acid, L-Citrulline-Malic Acid Interfusion, L-Citrulline-Alpha Ketoglutaric Acid, L-Histidine-Alpha Ketoglutaric Acid, NAD (Nicotinamide Adenine Dinucleotide), Gynostemma (90% Gypenosides) (Leaves & Stem),
Di-Calcium Phosphate, Di-Potassium Phosphate, Di-Sodium Phosphate,
Potassium Glycerophosphate, Magnesium Glycerophosphate, Glycerol Stearate

her er ingridiensene til jack 3d:
(Arginine Alpha-Ketoglutarate, Creatine Monohydrate, Beta Alanine, Caffeine, 1,3-Dimethylamylamine (Geranium [Stem]), Schizandrol A).
"if life gives you aids, make lemonades"-Jesse Hughes

Høyde: 170
Vekt: 67-69 kg

Mark: 200 kg
Benkpress: 132kg
Knebøy: 150 kg

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #26 : 19. november 2011, 15:28 »
Eneste jeg kan se for meg være en "DOWN" er hvis du aldri har prøvd lignende produkter før også trener du hardt med det for første gang så er du mer sliten enn vanlig etter trening bare.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #27 : 19. november 2011, 15:44 »
Eneste jeg kan se for meg være en "DOWN" er hvis du aldri har prøvd lignende produkter før også trener du hardt med det for første gang så er du mer sliten enn vanlig etter trening bare.

Enig
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget impossible.is.nothing

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #28 : 19. november 2011, 18:04 »
"1,3 dimethylamylamine side effects" Google it!

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #29 : 19. november 2011, 18:25 »
Jeg må si at jeg får minimal effekt av jacked. No xplode får jeg noe bedre. Kjøpt ny boks med NO xplode versjon 2 igår og var faktisk veldig fornøyd. jacked derimot fikk jeg null effekt av. Jeg er pleier å innta 800mg koffein før trening i perioder jeg ikke bruker preworkout supplementer og føler jeg får MYE bedre effekt av det enn jeg gjør med jacked.
Njoa

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!