Skrevet av Emne: Trenger å få bort magefett, RASKT!  (Lest 1095 ganger)

Utlogget RandomHD

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Trenger å få bort magefett, RASKT!
« : 24. november 2011, 22:22 »
Hei, jeg er en 16 år gammel gutt MÅ få bort noe mage fett! Jeg er 72,5 kg, ca. 173 cm høy. Jeg har geie arm muskler, og leg muskler, men så er det den magen da Sad Jeg har før hatt ganske grei mage, nærma meg six-pack'en. Men så kollapset alt sammen og gikk ned over. Jeg trener nå 2 ganger i uken, men der trener vi bare vekter og ikke mye for magen. Så vær så snill, trenger de beste tipsene for å miste mest mulig mage fett!

Mvh

Utlogget Buschmann

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

Sv: Trenger å få bort magefett, RASKT!
« #1 : 25. november 2011, 09:37 »
Ingenting går kjapt. Først må du finne ut hvor mye kalorier du forbrenner på en dag, deretter må du spise mindre kalorier enn det. Spis kun rein mat. Har en egen underkategori på forumet som heter "deffing", les den.
Alder: 22 år
Høyde: 176 cm
Vekt: 72

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Trenger å få bort magefett, RASKT!
« #2 : 25. november 2011, 09:46 »
Saken er det at det ikke har så alt for mye å si om man trener mage eller ikke.. Det "viktigste" å gjøre for å få frem sixpacken er å gå ned i fettprosent. Da kan man begynne med å kutte ned på godteri, junk food, brus og alt som har med sukker og fett å gjøre egentlig.. Jeg selv fant et problem med akkurat det, siden jeg ikke egentlig er noe glad i slik mat spiser jeg det veldig sjelden, så hadde ikke noe å kutte ned på..

men ja mine tips er det at, du skal slutte å spise junkfood og sånt, drikk mye VANN, tren mye baseøvelser som for eksempel: markløft, knebøy og lignene (PASS PÅ TEKNIKK!)


tHEONLY1
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!