Skrevet av Emne: Usikker på Vilkår hos Evo fitness  (Lest 1123 ganger)

Utlogget EriksenDruul

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Usikker på Vilkår hos Evo fitness
« : 13. desember 2011, 18:53 »
Hellu ,

 Har veldig lyst til og begynne og trene på Evo men jeg er veldig usikker på hva de mener på vilkår og hva vi takker ja til når jeg blir medlemm ,

 Fordi om jeg melder meg inn nå den 13-15.Desember må jeg da betale full måndesbeløp for så og betale nytt måndesbeløp fra og med 1.Januar ?

 Eller vil jeg få neste regning 13-15.Januar siden det er en månede ?

 Dette er det jeg lurer på

 Med mindre annet er spesifisert, løper medlemskapet fra den dagen du melder deg inn. På innmeldingsdagen blir du belastet startavgift, pluss treningsavgift for resterende dager av inneværende måned. I 2010 er startavgiften kr. 100,- og veiledende treningsavgift kr. 295,- pr. mnd.

 Så vil det si at om jeg melder meg inn at jeg betaler 295 kr for de siste 15 dagene og må betale 295 kr til fra 1.januar eller vil det si at jeg blir belasta en summ som tilsvarer 15 dager med medlemskap som i dette tilfelle ville ligge på rundt 150 kr ?


 Noen av dere som trener på EVO ? hva gjorde dere ?

Utlogget EriksenDruul

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Usikker på Vilkår hos Evo fitness
« #1 : 13. desember 2011, 19:33 »
Det jeg stusser på er at de fleste sentere har betaling fra og med den dagen du melder deg inn eller først bruker elektronisk kort (om senteret har det) og en månede fra det

 Eks 20.januar til 20.Februar . Men siden det står: pluss treningsavgift for resterende dager av inneværende måned

 Det mystiske ordet her er Resterende , Noe som gjør meg nokså sikker på at betalingen på evo skjer den første dagen i hver månede , Men vil det si at jeg må betale full medlemsavgift for de siste 15 dagene i desember `? eller betaler jeg som sagt ca 150 kr siden halve måneden har gått ?

Utlogget erikv2

Sv: Usikker på Vilkår hos Evo fitness
« #2 : 14. desember 2011, 23:33 »
ring.
dem.
og.
spør.

=)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!