Skrevet av Emne: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?  (Lest 7312 ganger)

EmyR

  • Gjest
Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #15 : 13. desember 2011, 19:09 »
Hei Kjell!
Jeg lurer også på hvorfor jeg er så jævla sterk i absolut allt:S Henger meg på denne tråden, bra insj!

Hilsen Emil

Kanskje du tar ZMA før alle øktene Emil? Det har hvertfall hjulpet meg .. kan gjerne sette opp et kosttilskuddprogram hvis du vil ha bedre fremgang.

EmyR

  • Gjest
Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #16 : 13. desember 2011, 19:11 »
Moren din var ihvertfall hos meg i din oppvekst Smiley
Ja det er jo bevist i dag at den bygger idioter - men selvfølgelig regnet jeg jo ikke med at du forstod det! Anyways, have a nice day!

Var hun hos deg? Det tror jeg ikke .. er du fra Kristiansund? Hvis ikke er det umulig.

Generalisering er ikke fint rocky. Du sier at alle som går på kcaloverskudd er idioter. Kanskje du bør tenke lengere enn nesetippen din neste gang før du er så frekk?

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #17 : 13. desember 2011, 19:12 »
Kanskje du tar ZMA før alle øktene Emil? Det har hvertfall hjulpet meg .. kan gjerne sette opp et kosttilskuddprogram hvis du vil ha bedre fremgang.

Visst du tar ZMA og proteinpulver mens du står oppreist er det muligens derfor, da går jo alt ned i beina pga tyngdekraften !
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

EmyR

  • Gjest
Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #18 : 13. desember 2011, 19:13 »
Visst du tar ZMA og proteinpulver mens du står oppreist er det muligens derfor, da går jo alt ned i beina pga tyngdekraften !

Hm, godt innspill. Du sier noe der. Tyngdekraften er jo et velkjent fenomen. Skal prøve å ta tilskuddene opp/ned når jeg skal kjøre overkropp neste gang. Takk for endelig et godt råd!!

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #19 : 13. desember 2011, 19:20 »
Hm, godt innspill. Du sier noe der. Tyngdekraften er jo et velkjent fenomen. Skal prøve å ta tilskuddene opp/ned når jeg skal kjøre overkropp neste gang. Takk for endelig et godt råd!!
Trur du burde ta det liggende ellers blir du bare kjukk i hue!!

EmyR

  • Gjest
Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #20 : 13. desember 2011, 19:21 »
Trur du burde ta det liggende ellers blir du bare kjukk i hue!!

På ryggøktene er det ide kanskje... men for å få det opp til bryst og skuldre tror jeg det å stå på hodet 10 min er en løsning. Skal hvertfall teste det og loggføre treningen den gangen.

Utlogget Opptrappen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #21 : 13. desember 2011, 19:22 »
.
Vekt: 107 kg
Høyde: 193
Personlige raw rekordar:
Benk 180 
bøy 230
mark 262,5

Utlogget johns

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 95

  • litt gammelt bilde men :(
Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #22 : 13. desember 2011, 19:23 »
HAHAH!! this was very funny shit =D

Men, om du skal ha ett seriøst svar, så er det nødt til å ha med muskulaturen i beina dine å gjøre. at den er mye mye bedre utvikla enn brystmusklene dine og ryggen din Smiley

Men, du sier du har så store armer? hvordan klarer du det med en benk pers på 47.5?
En svak benk vil vanligvis også tilsi svake armer da du bruker de i benkpress..

Jeg håper virkelig du kødder når du blir irritert på folka her, og jantelov.. hmm..
veit ikke om du har vært her lenge. men her finnes det ikke jantelov.

Jeg som amatør får råd fra folk som er norgesmestere i bodyfitness, og om jeg kan gi dem noen nyttige erfaringer gjør jeg selvsagt det =)
Bøy: 150
Mark: 180
Benk: 100
Militærpress: 3x70
Alt RAW

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #23 : 13. desember 2011, 19:23 »
Hvis du tar intravenøst ZMA og glutamine mens du onanerer vil du få verdens største ereksjon. Du blir i tillegg vanvittig sint så du kjører verdens raskeste skinnheis.
Beklager littt off tåppikk da det var trening tråden handlet om. Men dette var ett lite tips til en hyggelig aften på gutterommet.
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

EmyR

  • Gjest
Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #24 : 13. desember 2011, 19:25 »
Er da temmelig vanlig at noen er sterke i noe uten å ha trent lenge/har erfaring, slik som deg. Kjenner ett par folk som har ligget på over 100 i benken, og over 200 i mark første gangen. Er en liten valp av en asiater på gymmet her på rundt 15-17 år, har vell trent i snart 1 mnd, han trener med 130 i bøy på en kroppvekt på rundt 65-70kg.

Er bare barnslig å skryte på treningsforum med å lage en tråd om det, hvor du kommer med anbefalinger til folk som har 100 ganger mer erfaring og kompetanse enn deg.

Hvordan vet du at de har mer kompetanse enn meg? Tja erfaring har de sikkert nok av, men man kommer ikke langt uten kunnskap. Før jeg begynte med styrke leste jeg 1 artikkel på treningsforum HVER dag, så ikke kom her å si at folk er mer kompetente enn meg!

EmyR

  • Gjest
Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #25 : 13. desember 2011, 19:27 »
Sitat
Men, du sier du har så store armer? hvordan klarer du det med en benk pers på 47.5?

Lol, man trener bryst i benkpress da. Jeg har store armer fordi jeg trener bicepscurl. Brukte 15kilosmanualer idag på noen reps. Fikk god pump og jeg romma tskjorta ganske godt som er i størrelse small. Kan sikkert komme med bilde senere.

Utlogget johns

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 95

  • litt gammelt bilde men :(
Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #26 : 13. desember 2011, 19:28 »
Hei heter Kjell er 16 år og har trent i 3 mnd'er. Hatt ganske bra fremgang. Gått bra 42,5 i benk til 47,5. Markløft fra 60kg til 70kg. Men knebøyen er bedre enn de fleste bodybuildere. Tar idag 140 x 12 ganske lett hvis jeg bruker ZMA før trening (hjelper på testosteronnivået har jeg hørt, blir litt sint og sånn før løftene). Men hvorfor er jeg sterkere enn de fleste styrkeløftere i knebøy egentlig? Ser jo disse som tar hele 100kg i benk sliter med å ta meg igjen i bøy? Har en kompis som er ganske svær (bruker 20kg i bicepscurl) og han sier jeg har god genetikk i lårene. Stemmer dette?

forresten kjell. hvordan kan dette være sant, når du i treningsloggen din (ohh yes, i was smart enough to look at it =D ) så tar du en 5 er på 90 i benk? :O
Ett syk muskel svinn? :O Tongue
Bøy: 150
Mark: 180
Benk: 100
Militærpress: 3x70
Alt RAW

Utlogget Opptrappen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #27 : 13. desember 2011, 19:28 »
Hvordan vet du at de har mer kompetanse enn meg? Tja erfaring har de sikkert nok av, men man kommer ikke langt uten kunnskap. Før jeg begynte med styrke leste jeg 1 artikkel på treningsforum HVER dag, så ikke kom her å si at folk er mer kompetente enn meg!

Haha, dette kan umulig være serriøst. Enten det, ellers.. ja skal holde meg for god for drittsnakking...

Hvis du tror du får stor kompetanse av å lese 1 artikkel om dagen i noen måneder, tar du feil. Det tar flere år å bygge opp en veldig god kompetanse innen kost og trening.
Vekt: 107 kg
Høyde: 193
Personlige raw rekordar:
Benk 180 
bøy 230
mark 262,5

Utlogget johns

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 95

  • litt gammelt bilde men :(
Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #28 : 13. desember 2011, 19:28 »
Lol, man trener bryst i benkpress da. Jeg har store armer fordi jeg trener bicepscurl. Brukte 15kilosmanualer idag på noen reps. Fikk god pump og jeg romma tskjorta ganske godt som er i størrelse small. Kan sikkert komme med bilde senere.

du bare måtte få en honnør for den! hahah =D
Bøy: 150
Mark: 180
Benk: 100
Militærpress: 3x70
Alt RAW

EmyR

  • Gjest
Sv: Hvorfor er jeg så sterk i knebøy?
« #29 : 13. desember 2011, 19:30 »
du bare måtte få en honnør for den! hahah =D

Takk Wink Enn at han fyren trodde at man trente armer i benkpress da, ahah, jaja, mange som har gått glipp av noen treningsforumartikler her gitt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!