Skrevet av Emne: Forbedring  (Lest 2013 ganger)

Utlogget Weefunk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 5

Forbedring
« : 20. juli 2012, 10:53 »
Hvordan måler dere resultater/ forbedring? Jeg ønsker å kunne følge endringene kroppen gjør på et vis. Hva anbefaler dere? Notere mål, bilder, tid?  :Smiley

Utlogget ThomasHF

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 43

Sv: Forbedring
« #1 : 20. juli 2012, 12:04 »
Veier meg en gang i uka, og ser i speilet.
25 år, 173 cm, 75 kg.

"If you double triple or quadruple your training weights in good safe form over the next year/s or so your basically (with diet) going to be double or triple your current muscular size. If your going to sit there and overanalyze this shit like its rocket science (which it isnt I dont care what anyone tries to make it out to be) and worry about things that really arent going to add up to pounds of muscle mass, then blame yourself when you never get there" - Dante Trudell

Utlogget ChristianR

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

Sv: Forbedring
« #2 : 20. juli 2012, 12:29 »
Det er vel også et kjent faktum at det man ser i speilet ikke alltid stemmer overens med virkeligheten, så et annet verktøy du kan bruke er et målebånd til å måle midje, biceps, lår etc Smiley

Å ta et før/etter bilde kan jo også være en kilde til motivasjon mens du progresserer i treningen Wink

Kondisjon kan du måle f.eks med 3000m hvor du måler tiden du bruker på den distansen. Føler det er en ganske grei øvelse til å se hvor du ligger ann kondisjons-messig.
- Personlig Trener
- Webcoach
- Kostholdsveileder

www.sterkogskadefri.no

Utlogget ThomasHF

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 43

Sv: Forbedring
« #3 : 20. juli 2012, 12:56 »
Det er vel også et kjent faktum at det man ser i speilet ikke alltid stemmer overens med virkeligheten, så et annet verktøy du kan bruke er et målebånd til å måle midje, biceps, lår etc Smiley

Vel, så lenge vekta øker og jeg fortsetter å se bra ut vet jeg at jeg er på riktig vei. Begynner jeg å se myk ut vet jeg at det er på tide å kutte karbs etc, egentlig ganske befriende å slippe og måle bicepsene annehver dag som en usikker 16-åring. Wink
25 år, 173 cm, 75 kg.

"If you double triple or quadruple your training weights in good safe form over the next year/s or so your basically (with diet) going to be double or triple your current muscular size. If your going to sit there and overanalyze this shit like its rocket science (which it isnt I dont care what anyone tries to make it out to be) and worry about things that really arent going to add up to pounds of muscle mass, then blame yourself when you never get there" - Dante Trudell

Utlogget Motcha

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Forbedring
« #4 : 20. juli 2012, 13:28 »
Vel du har pulsmåler, du kan ta tid på distansen, du kan veie deg, måle fett% ta bilde, måle kroppen din eller bare kjenne hvordan du føler deg i kropp og i sinnet:)

Utlogget Weefunk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 5

Sv: Forbedring
« #5 : 20. juli 2012, 14:22 »
Tusen takk for svar! Veldig godt tips det med før/etter bilder, tror jeg må gjøre det  Smiley Har en pulsmåler, men ikke helt funnet ut hvordan jeg bruker den. Hvordan måler man fett% ?

Utlogget Motcha

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Forbedring
« #6 : 20. juli 2012, 16:08 »
Tusen takk for svar! Veldig godt tips det med før/etter bilder, tror jeg må gjøre det  Smiley Har en pulsmåler, men ikke helt funnet ut hvordan jeg bruker den. Hvordan måler man fett% ?

Man kjøper sånn "fettklype" på apotek eller sports forretninger, finnes også på gym grossisten:p Da skal du måle hvor mye fett du har på magen, armen, bein ja:p

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!