Skrevet av Emne: Sterk, lite eller ingen forbedringer utseendemessig  (Lest 966 ganger)

Utlogget trainerx9000

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Heisann. Har nå trent i to år uten å merke noe særlig til det å bli markert.
Jeg er nettopp fylt 18 år, og veier 92kg. Løfter nokså tunge vekter og vil se meg selv som sterk.
I det siste har jeg økt treningen, tatt forbedringsbilder og prøvd meg på å spise skikkelig sunt.
Etter 12 uker med trening begynner motivasjonen å falle igjen. Jeg ser folk som ikke trener i det hele tatt være mer markert enn meg.

Jeg trener 5 ganger i uken, og følger for tiden XL-programmet her på treningsforum.

Jeg vet ingenting hvordan jeg ligger an med fettprosenten, men jeg vet 99% sikkert at under spekket jeg har, så ligger det markerte muskler. Alt jeg trenger å vite, er hvordan jeg skal få det frem.

Håper noen her kan legge frem en diet og gjerne et treningsopplegg for meg. Hadde satt stor pris på litt hjelp akkuratt nå.
Trengs det mer informasjon om kroppen min, så skal jeg med glede svare dere.

Tusen takk på forhånd!

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sitat
Jeg vet ingenting hvordan jeg ligger an med fettprosenten, men jeg vet 99% sikkert at under spekket jeg har, så ligger det markerte muskler. Alt jeg trenger å vite, er hvordan jeg skal få det frem.

Svaret ligger faktisk i denne biten, du må ned i vekt. Ligg på et kaloriunderskudd i en lengre periode, og ta-da. Vanskelig å gi konkrete kostholdsråd uten å vite hvor høy du er og hva du spiser per dags dato.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!