Skrevet av Emne: Redusering av fettprosent, trener kroppsbygging (volum)  (Lest 1530 ganger)

Utlogget Tbkroll

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Hei, har ofte vert litt av og på med trening. Har trent hardt og godt noen måneder, men så sluttet. Nå¨har jeg startet på fult igjen men har litt for mye "oppblåst" mage, og litt vel fett på de to nederste mage musklene.. dette vil jeg gjøre noe med. Kostholde mit er ikke så bra. Men har en evne til å bygge veldig fort muskler, der jeg har eksplosive muskler. hender og skuldre viser veldig godt, mindre på rygg og bryst, og veeeldig lite på mage. På en god dag har jeg kanskje en små tydlig 4-pack. men vil ha lavere fett prosent og strammere og finere kropp.
Har lest at jeg burde spise mer mat med protein og mindre karbogydrater.. men er ikke så flink til dette. Så om noen kunne fortelle om hilken mat som fungere fra morgen til kveld for å redusere fettprosenten så hadde det vår fantastiskt!! høyden min er vel på 174 cm, 66 kg tung.  Makser kanskje 75-80 i benkpress (ikke mye), 22-24 i biceps, bare sånn dere vet hvordan jeg ligger ann.

Utlogget Sakt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 105

Det høres jo ikke ut som at du er så veldig "stor" eller hva jeg skal kalle det, men du kan jo prøve på et fullkroppsprog, RYP kanskje? Og kjør cardio om morgenen før jobb/skole og styrke seinere på dagen, då vil du se resultater kjapt:)

Når jeg skulle ned i fett% så holdt jeg meg under 1500Kcal dagen, det gikk veldig fint sammen med treningen. Og jeg brukte:
http://matvaretabellen.no/
for å finne ut hva jeg kunne spise for å ikke gå over 1500Kcal pr. dag. Sett deg opp et matprog, M1-M4 og finn kcal innholdet på alt og summer det. Tar litt tid å lese kcal innholdet på alt du spiser, men er absolutt verdt det. Men ha og en spisedag i uken slik at du har noe og se frem til og ikke sprikker etter to uker;)

Og for alt i verden kutt ut fastfood:P
Vekt: 64
Høyde: 168

1RM
KB: 90Kg
BP: 57,5Kg-->65Kg
ML:100Kg

Utlogget Tbkroll

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

nei jeg sa ikke at jeg var så veldig stor heller, bare at jeg kan bygge muskler fort! tok ikke lange tiden å gå fra en lite svekkling til der jeg er nå, komt langt i forholdt til det jeg var før Smiley men takk for tipse, skal prøve det ut!

Utlogget Venutti

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Baseøvelser.

Utlogget maggi92

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Få treningen rett først, tenk på intensite og tren ofte helst hver dag i uken. Det vil fort gjøre noe med ferbrenningen din. Så ville jeg valgt et fullkroppsprogram. Hold fokus på di større muskelgruppene lår og rygg. Da også økt muskel masse vil sette fortgang på forbenningen.

Når det gjelder treningen ville jeg kjørt noe slikt.

Mandag: Styrke
Tirsdag: Intervall
Onsdag: Styrke
Torsdag:Intervall
Fredag: Styrke
HELG: FRI!!!

Når treningen og restitusjon er rett og du har hatt en innkjøringsfase kan en begynne å tenke kosthold. (rome wasn't built in a day)

Tell først og fremst hvor mye du spiser per dags dato. Så tenk at du ikke vil kutte ned for brått da det som regel alltid ender med at kroppen ikke takler det. Ta heller å kutt ned gradvis. Da det gjelder hvilken mat du skal spise. Ville jeg valgt matvarer med lav gi og spist mye proteiner. Bruk mat på data kjempe programm. Lag deg selv et opplegg. Følg det slavisk >Cheesy

http://www.matportalen.no/verktoy/mat_pa_data/

Kanskje også valgt ut noen enkle kosttilskudd som: Omega 3(me fett skal fett forbrennes), kreatin og zma.

Det er ikke mulig eller veldig vanskelig og øke i muskelmasse samtidig som en går ned i fettprosent. Så tenk lurt. Periodisering er veldig lurt. Hvis beach 2012 er målet kanskje ikke deffing er målet nå? Tvert i mot skal det være en periode med skikkelig bulk før fettet skal bort?!  what

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!