Skrevet av Emne: Hjeelp, vurderer prøve det her.  (Lest 1501 ganger)

Utlogget tsti

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Hjeelp, vurderer prøve det her.
« : 07. februar 2012, 16:38 »
Som tittelen sier vurderer jeg å teste ut det programmet her..
har trent en stund nå, så er ikke helt 'fresh' på vekter og slikt, men sliter litt med å sette opp program osv, har da fått hjelp fra folka på treningsstudio til å sette opp, men har lyst til å prøve å finne noe/sette opp noe selv..
Leita litt på nettet og snubla da over dette programmet her, så lurer egentlig bare på hva dere mener om det?

Mandag   Bryst/Biceps
4 x 8-10    Incline Dumbbell Press
3 x 8-10    Bench Press 
3 x 8-10    Incline Flies
3 x 8-10    Barbell Curls 
3 x 8-10    Preacher Curls
   
Tirsdag   Bein
4 x 8-10   Knebøy
3 x 8-10   Lunges 
3 x 8-10   Leg Press 
3 x MAX   Leg Extensions 
3 x 8-10   Leg Curls
   
Onsdag   Rygg
3 x 8-10   Latt Pulldowns
4 x 8-10   Deadlifts
3 x 8-10   Bent Over Rows
3 x 8-10   Dumbell Rows
3 x 8-10   Hyperextensions
3 x 8-10   Traps / Shrugs
   
Torsdag   Skulder/Triceps
4 x 8-10   Shoulder Press
3 x 8-10   Upright Rows supersetted with Lateral Raises 
3 x 8-10   Front Raises
3 x 8-10   Lying Rear Delt Raises 
3 x 8-10   Close-Grip Bench Press 
4 x 8-10   Pulldowns 
3 x 8-10   Skullcrushers 
   
Lørdag   Full Kropp
3 x 8-10   Deadlifts 
3 x 8-10   Squats 
3 x 8-10   Clean and Jerk
3 x 8-10   Weighted Chin ups

peace'out

Utlogget Fjellsko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

  • 81 kg ernæringsfreak/ sofagris/ treningsnarkoman
Sv: Hjeelp, vurderer prøve det her.
« #1 : 07. februar 2012, 18:30 »
Jeg synes du skal høre på de på treningsenteret ettersom du ikke har så mye erfaring med trening.

Men jeg kan allikevel se på programmet ditt:

Mandag: Greit, men kanskje ikke ha 2 øvelser til en så spesifikk muskel som biceps?
Tirsdag: Litt mange øvelser som i grunn gjør det samme? Ikke at det er noe negativt akkurat, siden du får mer variasjon. Så lenge du bruker mesteparten av tiden på knebøy så fungerer det nok bra.
Onsdag: 2 forskjellige rows etter hverandre? Hvorfor ikke bare kjøre seg ut på den ene og drite i den andre? Traps / Shrugs, woot is that? Trapezius / shrugs?
Torsdag: Har ikke så mye å si på fordi jeg trener ikke mange av de øvelsene. Kanskje litt mange øvelser da?
Lørdag: Nice Wink

Generelt synes jeg du har litt mange øvelser og mange dager på rad med trening. Men fungerer det for deg så skal du selvfølgelig gjøre det. Om du derimot føler deg sliten og ikke har noe særlig framgang burde du ha trening hver andre dag istedet for 4 dager på rad, 1 dag hvile, 1 dag trening og 1 dag hvile.

Hvor fant du dette programmet egentlig? Husk at du burde ha et program som fungerer for DEG, ikke det programmet som Arnold brukte da han var på sitt beste  Tongue
Din fremtidige ernæringsfysiolog!

Min trenings-mat filosofi: Nok mat -> Sunn/riktig mat -> Proteinrik mat -> Kosttilskudd med dokumentert effekt -> Andre kosttilskudd uten dokumentert effekt.

Erfaring: 8 år med styrketrening, 5 år med kampsport

Utlogget tsti

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Hjeelp, vurderer prøve det her.
« #2 : 07. februar 2012, 19:41 »
Jeg synes du skal høre på de på treningsenteret ettersom du ikke har så mye erfaring med trening.

Men jeg kan allikevel se på programmet ditt:

Mandag: Greit, men kanskje ikke ha 2 øvelser til en så spesifikk muskel som biceps?
Tirsdag: Litt mange øvelser som i grunn gjør det samme? Ikke at det er noe negativt akkurat, siden du får mer variasjon. Så lenge du bruker mesteparten av tiden på knebøy så fungerer det nok bra.
Onsdag: 2 forskjellige rows etter hverandre? Hvorfor ikke bare kjøre seg ut på den ene og drite i den andre? Traps / Shrugs, woot is that? Trapezius / shrugs?
Torsdag: Har ikke så mye å si på fordi jeg trener ikke mange av de øvelsene. Kanskje litt mange øvelser da?
Lørdag: Nice Wink

Generelt synes jeg du har litt mange øvelser og mange dager på rad med trening. Men fungerer det for deg så skal du selvfølgelig gjøre det. Om du derimot føler deg sliten og ikke har noe særlig framgang burde du ha trening hver andre dag istedet for 4 dager på rad, 1 dag hvile, 1 dag trening og 1 dag hvile.

Hvor fant du dette programmet egentlig? Husk at du burde ha et program som fungerer for DEG, ikke det programmet som Arnold brukte da han var på sitt beste  Tongue

Hmm, nja men greia er at de nesten ikke har peiling på senteret, de bare driver det for at folk lissom skal få trena , og de kan prøve å skrape inn litt penger!

Men ait, skal prøve å trekke vekk ett par øvelser fra noen av dagene Smiley takk for svar!

fant programmet her : http://zyzzcentral.com/2011/05/10/routine/

by the way, forslag til hvilke øvelser jeg kan utelukke på onsdag?

Utlogget Fjellsko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

  • 81 kg ernæringsfreak/ sofagris/ treningsnarkoman
Sv: Hjeelp, vurderer prøve det her.
« #3 : 08. februar 2012, 08:57 »
by the way, forslag til hvilke øvelser jeg kan utelukke på onsdag?

En av rowsene Wink
Din fremtidige ernæringsfysiolog!

Min trenings-mat filosofi: Nok mat -> Sunn/riktig mat -> Proteinrik mat -> Kosttilskudd med dokumentert effekt -> Andre kosttilskudd uten dokumentert effekt.

Erfaring: 8 år med styrketrening, 5 år med kampsport

Utlogget tsti

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Hjeelp, vurderer prøve det her.
« #4 : 08. februar 2012, 10:10 »
En av rowsene Wink

glimmers! tenkte det sjæl, så det har blitt tatt hånd om! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!