avstemning
Spørsmål: Hva synes dere om dagens radiomusikk?? Synes dere den skal sendes på dere lokale treningsstudio? Eller burde det være mulighet til anlegg/ evt egen musikk  (Avstemning er avsluttet: 25. mars 2012, 13:47)
Radio - 1 (8.3%)
Anlegg m/tilgang til egen musikk - 9 (75%)
Hodetelefoner - 2 (16.7%)
Stemmer totalt: 12

Skrevet av Emne: Radio på Treningsstudio..  (Lest 4396 ganger)

Utlogget Blancoo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Radio på Treningsstudio..
« : 29. februar 2012, 12:47 »
Jeg mener radiomusikken idag er mere irriterende enn motiverende. Derfor synes jeg det burde være flere tilbud til musikk på dagens gym. Jeg mener det er vanskelig å kommunisere med for eksempel treningskamerater hvis man skal måtte ham med headset. Burde iallefall sende litt mere rock, metal osv. Er dere enig? :O

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #1 : 01. mars 2012, 01:12 »
For min del er det ikke så viktig hvilken musikk sjanger de spiller. Det finnes så mye dårlige sanger innenforbi alle sjangere. Synes det burde vært mer fokus på musikk som gir motivasjon, finnes mange gode hip hop / pop sanger til å trene til + finnes mange bra rock sanger å trene til.

Hadde vært evi fett dersom treningssenteret hadde spilt the prodigy med invaders must die. Men jeg er enig, de burde sendt litt mer metal/rock, er ikke feil å høre på litt metallica i blant.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #2 : 01. mars 2012, 07:01 »
Umulig å gjøre alle til lags uansett, men ballader kan vel de fleste være enige om ikke er særlig motiverende når man skal yte maks. Hva med dette: En liten "ønskekasse" på senteret der alle kan komme med forslag til låter. Ut fra dette settes en spilleliste opp og vips har man en variert musikkpakke som treffer de fleste Smiley

Utlogget Blancoo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #3 : 01. mars 2012, 10:31 »
Enig med begge to, kan aldri få alle fornøyd, men å ha muligheten til å ta med egen musikk ville vært ett stort (+)! Også den sjangeren de spiller. Vi er på et gym for å trene, dagens musikk handler om å dra på fylla og ha HANGOVER dagen etterpå. Et godt eksempel på musikk som IKKE passer inn på et gym er "Lazy day" av Bruno Mars...

Utlogget Blancoo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #4 : 01. mars 2012, 10:33 »
Umulig å gjøre alle til lags uansett, men ballader kan vel de fleste være enige om ikke er særlig motiverende når man skal yte maks. Hva med dette: En liten "ønskekasse" på senteret der alle kan komme med forslag til låter. Ut fra dette settes en spilleliste opp og vips har man en variert musikkpakke som treffer de fleste Smiley
Veldig godt forslag! Cheesy

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Radio på Treningsstudio..
« #5 : 01. mars 2012, 10:44 »
Enig med begge to, kan aldri få alle fornøyd, men å ha muligheten til å ta med egen musikk ville vært ett stort (+)! Også den sjangeren de spiller. Vi er på et gym for å trene, dagens musikk handler om å dra på fylla og ha HANGOVER dagen etterpå. Et godt eksempel på musikk som IKKE passer inn på et gym er "Lazy day" av Bruno Mars...

Haha, fullstendig enig med deg. Selv om jeg egentlig må innrømme at jeg liker å høre disse mainstream radio sangene, så passer det ikke på trening. På trening må man ha rap/hip hop/rock som er motiverende og som gjør at man kan pushe seg litt. Man blir liksom ikke særlig gira før en tung markøkt når bakgrunnsmusikken er Nick & Jay ft. Erik og Kriss haha Tongue
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Blancoo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #6 : 01. mars 2012, 10:50 »
Haha, fullstendig enig med deg. Selv om jeg egentlig må innrømme at jeg liker å høre disse mainstream radio sangene, så passer det ikke på trening. På trening må man ha rap/hip hop/rock som er motiverende og som gjør at man kan pushe seg litt. Man blir liksom ikke særlig gira før en tung markøkt når bakgrunnsmusikken er Nick & Jay ft. Erik og Kriss haha Tongue
Så enig med deg!! Begynner å le av dagens radio musikk Cheesy Ok, kan si at 5 % er mulig å trene til :p

Utlogget Blancoo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #7 : 01. mars 2012, 11:20 »
Jeg likte den ideen veldig godt. Den med forslag boksen til musikk, tror nok den kan hjelpe mye altså!! Flott innspill  Grin

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #8 : 01. mars 2012, 16:26 »
Enig med begge to, kan aldri få alle fornøyd, men å ha muligheten til å ta med egen musikk ville vært ett stort (+)! Også den sjangeren de spiller. Vi er på et gym for å trene, dagens musikk handler om å dra på fylla og ha HANGOVER dagen etterpå. Et godt eksempel på musikk som IKKE passer inn på et gym er "Lazy day" av Bruno Mars...

vet ikke om så mange sanger der de synger om at de skal pumpe iron og bygge kropp da Tongue bortsett fra strongman sangen: Gerrit Badenhorst - Strongman Of The World Anthem.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #9 : 01. mars 2012, 19:19 »
Syns det er greit med mp3/nrj og den slags. Det som funker dårlig er P4/ Radio Norge, P1 og P2.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Blancoo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #10 : 01. mars 2012, 19:31 »
Syns det er greit med mp3/nrj og den slags. Det som funker dårlig er P4/ Radio Norge, P1 og P2.
Der er jo forsåvidt sant, men vanskelig å kommunisere med andre du trener med :/

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #11 : 01. mars 2012, 19:42 »
Annlegg, med mulighet for egen musikk, samt litt guffe på volumet, er noen uenig i hva som spilles er det jo bare og rope ut og evt. bytte.

Har trent på friskhuset i bodø den uka her siden jeg er hjemme på vinterferie og må si det er helt jævli om man ikke har med headset.
Ta for eksempel da jeg skulle ta sistesettet med markløft idag med en heidundranes hodepine, hva begynner pipe ut av høytalerne?? sommerfuggel i vinternatt med vinni  Huh Angry

Mp3/nrj er tolerabelt men gjerne litt volum, er jo uansett ikke kommet for snakke?
8*145/7*80/7*135

Utlogget Magnb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #12 : 01. mars 2012, 19:47 »
En spotify liste hvor medlemmene kunne lagt inn feks 5 sanger hver hadde vært noe!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Radio på Treningsstudio..
« #13 : 01. mars 2012, 20:01 »
Radio er crap! Ala sats o.l
Heldig som trener på gym hvor de spiller råbra musikk rett fra spotify, bare å spørre om å få lagt til sang(er). Radio er noe crap, hvem i all verden trener til rolig musikk type fløtepop?

Utlogget Blancoo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Radio på Treningsstudio..
« #14 : 01. mars 2012, 20:19 »
Radio er crap! Ala sats o.l
Heldig som trener på gym hvor de spiller råbra musikk rett fra spotify, bare å spørre om å få lagt til sang(er). Radio er noe crap, hvem i all verden trener til rolig musikk type fløtepop?
Misunner deg as, skulle vært noe alle gym skulle tatt i bruk Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!