Skrevet av Emne: Zyzz' siste treningsprogram  (Lest 28588 ganger)

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #30 : 18. mars 2012, 13:08 »
Haha, someone is jealous.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #31 : 18. mars 2012, 13:18 »
Her må man heller ikke glemme antall timer i gymmet. Hadde Zyzz fortsatt slik i 10 år til, hadde det blitt noe stort.
ikke glem at han er død, han slutta ikke å trene, han døde...
Haha, someone is jealous.
deg?
jeg blir ikke sjalu på folk, ja det er noen fysikker en beundrer (ikke zyzz sin) og har lyst til å se ut som han og han, men sjalu? hehe nei sorry mac.
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #32 : 18. mars 2012, 13:28 »
Oki men hvis du er så misfornøyd med zyzz sin fysikk, mener han har dårlig ben osvosv. Da må du være veldig misfornøyd med deg selv også tenker jeg?
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #33 : 18. mars 2012, 13:46 »
Oki men hvis du er så misfornøyd med zyzz sin fysikk, mener han har dårlig ben osvosv. Da må du være veldig misfornøyd med deg selv også tenker jeg?
haha, nei er mer enn nok fornøyd med meg selv Wink
men dere hyper han opp så jævlig, så da er det min plikt å prøve å jekke dere ned Wink
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #34 : 18. mars 2012, 14:51 »
Skjønner egentlig ikke hvorfor folk "nedrakker" denne fysikken? Kroppen ser jævlig bra ut, med eller uten steroider. Klart om man har lidenskapen for å bli en feit powerlifter, som jasser inn med kcal i titusener, er like lang i cm som vekten i kg, og tror man er norges sterkeste med å "cheate" på øvelser man ikke har peiling på, ja, da skjønner jeg hvorfor dere ikke liker denne fysikken. Dere liker den ikke fordi dere ikke hadde klart å oppnå den, selv om staten hadde betalt steroidene deres.

Fatbulls, slay me.


Er dette ditt beste bidrag til denne "debatten" ?

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #35 : 18. mars 2012, 14:57 »
Lårene er små i forhold til resten ja, men det virker da som mange foretrekker ett slikt forhold mellom lår og resten som Zyzz hadde. Man kan jo si at Arnold hadde et liknende forhold faktiskt. Angående lats så er de på plass, de er heller ikke ovedrevent store, men helt passe etter min mening. se bilde for lats:

Kul symmetri og definisjon. Men han er kanskje litt vel opphausa som post-mortem-kjendis ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget JohnD

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #36 : 20. mars 2012, 21:00 »
Kall meg idiot om du/dere vil. Prøvde ut en annen plan han hadde satt ut. Nesten prik lik som mange av mine veltrente venner gjør. Ble sterkere, fikk gains og så bedre ut med plannen, som jeg kjørte 3 mnd ish. Etter det skiftet jeg og lagde mitt egen setup, fant ut den var ganske lik den andre han hadde også. Funker for meg og dessuten, ja han hadde ikke så store lår, men han han hadde bra og stillig kropp. Alt handler ikke om gains, noen vil helst se veltrente ut enn å se ut som muskel monstre. Er opp til hver og en. Den kroppen han hadde var ren kunst, selvsagt respekterer jeg folk som er drit store og syntes hvordan dems kropp er jævla imponerende selv. Men fy fader at folk orker å rakke ned. Likavel, respekt til dem som snakker piss her inne og respekt til dem som ikke gjør. Alle er forskjellige og kan si hva de vil. Nok om ''rant''. Han ser bra ut i mine øyne og ingen kan forandre hva mitt synspunkt er. Finnes mange der ut som har kropp som jeg også beundrer.

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #37 : 20. mars 2012, 21:47 »
Kall meg idiot om du/dere vil. Prøvde ut en annen plan han hadde satt ut. Nesten prik lik som mange av mine veltrente venner gjør. Ble sterkere, fikk gains og så bedre ut med plannen, som jeg kjørte 3 mnd ish. Etter det skiftet jeg og lagde mitt egen setup, fant ut den var ganske lik den andre han hadde også. Funker for meg og dessuten, ja han hadde ikke så store lår, men han han hadde bra og stillig kropp. Alt handler ikke om gains, noen vil helst se veltrente ut enn å se ut som muskel monstre. Er opp til hver og en. Den kroppen han hadde var ren kunst, selvsagt respekterer jeg folk som er drit store og syntes hvordan dems kropp er jævla imponerende selv. Men fy fader at folk orker å rakke ned. Likavel, respekt til dem som snakker piss her inne og respekt til dem som ikke gjør. Alle er forskjellige og kan si hva de vil. Nok om ''rant''. Han ser bra ut i mine øyne og ingen kan forandre hva mitt synspunkt er. Finnes mange der ut som har kropp som jeg også beundrer.

etter mine 6 mnd (elns) trening og research i dette "miljøet", kan jeg med hånda på hjertet si at jeg har aldri sett så mye "brodowns" her på forumet. Alle skal mene noe, og er du uenig, så er du flama ned før du rekker å åpne kjeften igjen.

Sett meg i hvilken som helst bås du vil, men jeg digger fysikken til Zyzz og mitt mål er å etterligne. Når jeg målet, så får jeg ta en vurdering om jeg vil bli større/"bedre" eller ikke.

Roids/tulling eller ikke, han hadde fet fysikk mener jeg. (inb4 flamewar fra zyzz-haters).
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget JohnD

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #38 : 20. mars 2012, 22:04 »
etter mine 6 mnd (elns) trening og research i dette "miljøet", kan jeg med hånda på hjertet si at jeg har aldri sett så mye "brodowns" her på forumet. Alle skal mene noe, og er du uenig, så er du flama ned før du rekker å åpne kjeften igjen.

Sett meg i hvilken som helst bås du vil, men jeg digger fysikken til Zyzz og mitt mål er å etterligne. Når jeg målet, så får jeg ta en vurdering om jeg vil bli større/"bedre" eller ikke.

Roids/tulling eller ikke, han hadde fet fysikk mener jeg. (inb4 flamewar fra zyzz-haters).
Jepp er enig i hva du skriver. Er teit folk skal flame selvsagt, men jeg syntes du svarte ærlig og har ikke problemer med hva du skrev nå eller hva de andre skrev. Men det jeg mener er at folk begynner å bli så sykt rappkjefta noen ganger om de er uenige. Men ja jeg har faktisk mål å seut som kompisen til zyzz. Han heter babolimp og syntes han har en syk bra kropp, spessielt hvordan skuldrene hans er. Er rene kunsten mener jeg og det samme mener jeg om zyzz Smiley. Men vi er jo egentlig ganske enige, er vi ikke? Wink haha!

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/230015_185917214794353_185701531482588_524757_1907913_n.jpg Han i midten, er jeg vil helst etterligne hehe. Tro det eller ei, ha er faktisk roids free (måtte bare skrive det, inb4 hatersher inne). Han er jævla heldig genetisk syntes jeg. Tror bestefaren hans var Mr. Mauritius.

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #39 : 21. mars 2012, 01:17 »
Jepp er enig i hva du skriver. Er teit folk skal flame selvsagt, men jeg syntes du svarte ærlig og har ikke problemer med hva du skrev nå eller hva de andre skrev. Men det jeg mener er at folk begynner å bli så sykt rappkjefta noen ganger om de er uenige. Men ja jeg har faktisk mål å seut som kompisen til zyzz. Han heter babolimp og syntes han har en syk bra kropp, spessielt hvordan skuldrene hans er. Er rene kunsten mener jeg og det samme mener jeg om zyzz Smiley. Men vi er jo egentlig ganske enige, er vi ikke? Wink haha!

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/230015_185917214794353_185701531482588_524757_1907913_n.jpg Han i midten, er jeg vil helst etterligne hehe. Tro det eller ei, ha er faktisk roids free (måtte bare skrive det, inb4 hatersher inne). Han er jævla heldig genetisk syntes jeg. Tror bestefaren hans var Mr. Mauritius.

Babolimp right?



Personlig synes jeg Supaturk har den beste fysikken av alle de gutta der.

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #40 : 21. mars 2012, 08:48 »
"Fysikken til Zyzz er dårlig fordi han har underutviklede bein, han proppet jo i seg steroider"  furious

- Dere er bare jelly for at han drar alle damene på grunn av fysikken sin. Spør 100 jenter om hva de liker med muskler, og vis dem et bilde av Zyzz. Samtlige av dem kommer til å sikle. 
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #41 : 21. mars 2012, 11:02 »
Det der er bare tull. De fleste jenter bryr seg lite om ekstreme muskler på menn og enda mindre om menn som har tilsvarende holdning til seg selv. At Zyzz klarer å finne noen damer som vil ha ham, so what ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #42 : 21. mars 2012, 11:31 »
Det der er bare tull. De fleste jenter bryr seg lite om ekstreme muskler på menn og enda mindre om menn som har tilsvarende holdning til seg selv. At Zyzz klarer å finne noen damer som vil ha ham, so what ?

Akkurat som om zyzz hadde "ekstreme" muskler.

“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #43 : 21. mars 2012, 11:39 »
I forhold til 99% av befolkningen så hadde han nok det. Det er forresten en video av Zyzz et sted (fant den ikke i dag) der han stiller seg opp i trusa ute på gata og damene bare ignorerer ham totalt mens de går forbi. Der var han bare en eller annen fyr med "ekstreme muskler". Så kommer det en gjeng med gutter og stimler seg rundt ham og lurer på hva han holder på med.
Justin Bieber kan vel skaffe seg 10 damer på 10 minutter hvis han gidder, og han ser ut som en liten unge. Ihvertfall gjorde han det for et par år siden. Det hjelper å være kjendis og omringet av damer som allerede er fans.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Zyzz' siste treningsprogram
« #44 : 21. mars 2012, 11:42 »
IY MÆ BRÆ?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!