Skrevet av Emne: Farlig å kombinere kre alkalyn,jack3d og superpump max?  (Lest 2177 ganger)

Utlogget Roger - L

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Tittelen sier det meste, gikk til innkjøp av alle tre. Jeg tar kre alkalyn tre ganger daglig, å både jack3d og superpump før trening. Er det farlig å kombinere disse ?

Takk for svar!
Det enkle er ofte det beste

Utlogget Roger - L

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Ingen meninger om dette?
Det enkle er ofte det beste

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Nei, men hva er vitsen med 2 PWO produkter før trening?
En bedre kombo om du allikevel skal kjøre 3 produkter:
1. Green Magnitude (kreatin)
2. Jack3d (PWO)
3. Xtend (aminosyrer)

I ditt tilfelle burde du etter min mening kjøpt Size On istedet for Superpump Smiley

Utlogget Trond Øines

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

  • Bøy 201011 220kg
Jeg baserer meg på 2-3 forskjellige PWO som jeg veksler imellom. Kjører du Jack 2-3 dager etter hverandre har du nesten ingen effekt lenger. Bedr å ha flere som har forskjellig ibbhold.

Utlogget Roger - L

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Hva om jeg veksler mellom superpump og jack3d mellom hver trenings dag?
Hva/hvor får jeg aminosyrer til en grei pris?

Vet at det er litt heftig sløsing med to pwo produkter samtidig, men tenkte at jeg kanskje fikk maksimalt utbytte  med å kombinere dem.

Leste nettopp at anabolic beast eller no var vist enda bedre en jack3d, noen kjennskaper til dette?
Det enkle er ofte det beste

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Hva om jeg veksler mellom superpump og jack3d mellom hver trenings dag?
Hva/hvor får jeg aminosyrer til en grei pris?

Vet at det er litt heftig sløsing med to pwo produkter samtidig, men tenkte at jeg kanskje fikk maksimalt utbytte  med å kombinere dem.

Leste nettopp at anabolic beast eller no var vist enda bedre en jack3d, noen kjennskaper til dette?

kjør en PWO av gangen sammen med et kreatin produkt. Er du ute etter pump osv så kan du drikke Xtend eller Volumaize mens du trener

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Hva om jeg veksler mellom superpump og jack3d mellom hver trenings dag?
Hva/hvor får jeg aminosyrer til en grei pris?

Vet at det er litt heftig sløsing med to pwo produkter samtidig, men tenkte at jeg kanskje fikk maksimalt utbytte  med å kombinere dem.

Leste nettopp at anabolic beast eller no var vist enda bedre en jack3d, noen kjennskaper til dette?


Jeg kjøpte anabolic beast for ikke så lenge siden, og effekten på det PWO produktet var unormalt! Tok 1 Scoop før trening og det var garantert den beste treningsøkten jeg har hatt. Trente 1 time triceps med tyngre vekter enn det jeg har brukt før også rett etter det gikk jeg over til bryst og trente 1 time til,  gjorde det samme med vektene. Fikk strekkmerker på kroppen på grunn av dette. Produktet lover det den holder men ikke i over en lang periode! De 2-3 gangene man bruker anabolic beast merker man at energi nivået er på topp og at du greier å løfte tunge vekter + mer reps uten å ta pause imellom set'ene. Noe som jeg gjorde for å oppnå strekkmerkene. MEN, etter 2-3 ganger må du kanskje ta flere enn bare 1 scoop, og du må kanskje blande sammen andre PWO produkter for å oppnå samme effekt som første gang. Anbefaler at du skifter mellom Jack3d og anabolic beast. Feks ta 2-3 ganger jack3d i uka også skift over til anabolic beast og bruk det 2-3 ganger i uka. Er best å gjøre slik at kroppen ikke venner til seg produktet!

Utlogget Jares

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

  • .
Det vil ikke være farlig å kombinere disse, men det er et giiga sløs  Tongue Jeg bruker kun disse "hjelpemidlene" på dager når jeg vet at jeg skal utnytte kroppen min til det fulleste. (brukte Superpump før, bruker Jack3d nå) Når du bruker de med mellomrom i anbefalte doser (lønner seg å lese brukerveiledningen) vender ikke kroppen seg til dosen med det samme.

Det jeg mener med sløs er at Creatin og aminosyrer kjemper om samme plass i muskelen, og kun én av dem vil bli tatt opp og brukt. Men hvis man tar jack3d, superpump etc. som man skal før trening og creatin etter trening så vil dette bli et mye bedre resultat med engang  Smiley
Uhm... Jai lika å trena

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!