Skrevet av Emne: Sticky: Doggcrapps treningsprinsipper oversatt til norsk  (Lest 114287 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Øktene vil ta lenger og lenger tid etterhvert, jeg bruker ca. 1 time når det tar som lengst tid, man da er det også tungt og jeg trenger litt ekstra tid mellom øvelsene. Men jeg lå også der i starten. Cruisingøktene mine tar neppe noe mer enn 20-25 minutt. Smiley

Er jo ingen grunn til å trekke det ut mer enn nødvendig, men det er jo ingen kamp mot klokka heller. Ta den tiden du trenger når det gjelder hvile mellom øvelsene. Etter hvert vil du mest sannsynlig ta deg enda mer ut på hvert sett og du vil trenge mer tid. Du syntes sikkert allerede nå at du tar deg helt ut, men du har nok mer å gå på. Har i hvert fall ikke sett noen enda som har fikset det helt i starten.

Du går så langt at du bommer på siste rep regner jeg med ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
går til failure på hvert sett jeg.. føles det jo hvertfall ut som jeg sliter:P eneste unntaket er om jeg er på hallen alene, da blir det vanskelig å kjøre benk/bøy.. slike ting til failure, men alt annet får kjørt seg.


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
men er det noe jeg gjør feil når øktene blir så korte som de blir? nå stretcher jeg ikke da, det må jeg bare innrømme, og oppvarmingen blir vel litt kortere enn optimalt sett, men likevel? jeg havner rundt en 30-35 minutter..

Kan skrive under på det UAC sier. Jeg lover deg at øktene vil ta opp imot en time etter hvert som du blir sterkere! Lå selv på ca. 30 min i starten, og er nå oppe i 60 min, rett og slett fordi jeg er pokker så sliten og helt gelé i armene lenge etter at et tungt sett er ferdig. Jeg blir sliten på en helt annen måte enn i andre treningsprogrammer jeg har prøvd tidligere.

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
underarmscurl var et *"#$=( forøvrig.. at han byggerkaren tar 130 er jo et under:P 40kg var mer enn nok for meg i første rekke.. ble dog ikke så sliten i underarmene, men håndledda tok nesten kvelden .


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Som jeg sa tidligere, pass på underarmer og håndledd med DC. De får kjørt seg hardt hver trening, og det tar på. Jeg sliter litt med det enda.... Undecided
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
jeg tror benkpressgrepet mitt er det største problemet... jeg legger håndleddet helt bakover.. Sad men men, en vakker dag skal jeg finne meg et par vektløftere og styrkeløftere.. få dem til å lære meg å løfte benk, mark, bøy, rykk, støt og frivendinger.. Wink


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
dantes ord for dagen? Smiley


I get alot of emails and hear alot of personal stories from guys that are bummed out, depressed, feeling like they wont ever be that bodybuilder they want to become. I also see some personal accounts on these boards and I want to respond to some of the guys who are 140 to 210lbs and are really trying in bodybuilding but that I see are giving up hope. DONT EVER FUCKING DOUBT YOURSELF! DONT YOU EVER FUCKING DOUBT YOURSELF! If you put your nose to the grindstone and be persistent, consistent, and driven my promise to you is that you will make it to a very elite bodybuilder in the not to distant future. I went 3.5 years once without missing a meal (6 a day)--if i did miss a meal i set my alarm clock at 3am and got up even when i was dead tired and cooked it and ate it. If you really want this bad, and have that "im going to get this shit done" attitude, I guarentee you that youll end up where you want. Will you be a pro? No and neither will 99.99% of everyone else out there. But if you push the limits and do what I have been trying to do with everyone for the last 4.5 years on the net (turn yourself into a fat burning, muscle building, blast furnace) you will get there.
I am noone special but I had people calling me "stickboy" and laughing how skinny I was in the beginning when I told them i was "trying to become a bodybuilder" with my ever present shopping bag with all my meals in it so I could eat every 2.5 hours. Screw those people! Guess who kisses my ass now when I go back to my old home town on the East Coast and go into my old gym. I dont want to see anyone in this forum thinking "man im never going to make something out of myself as a bodybuilder" BULLSHIT!!!! Yes you will and dont let anyone tell you otherwise! Prove them wrong. Pick the bodyweight you know you need to be at and eat up to that bodyweight while doing cardio and carb cuttoffs to keep lean. Eat like a massive 300lb monster and cardio like a guy who is 8% and your going to end up at 250 jacked!
This is your life, dont listen to those people doubting you, they are going nowhere themselves and want to keep you at their level. Shore up all holes in your regimen. Training, supplementation, diet, sleep, stretching, consistency in all of those is the key. There is no doubt in my mind that I can turn anyone (and i mean anyone) into something special if they are willing to be meticulous, steadfast, and stay the course 100%. Alot of you keep jumping around and doing different things but if you really sit back in your chair and think it all out--YOU KNOW EXACTLY WHAT YOU NEED TO DO! Almost every single guy reading this right now can turn themselves into one of the 5 best bodybuilders in their gym. DO NOT TAKE NO FOR AN ANSWER! I had a pack of freinds when I was 20 years old I used to hang with. They dwarfed me. I had by far the worst genetics but I had 50 times the willpower of those guys. One was muscular and naturally shredded, one had incredible genetics and looked like a bodybuilder anyway but when he lifted he got pretty incredible looking, one was 250lbs and a big monster with very limited lifting (lazy), one had slightly better genetics than me and he was also pretty determined. I bypassed all of them in spades, every single one of them because I have a "no fucking way am I going to fail" drive to this sport. The next time you look in the mirror and doubt yourself and get bummed out because your not where you want to be, I want you to remember this post. If you want something bad enough and go at it with the best of your abilities and smarts, you might not become the best, or pro, or top of the class at it, but you will become PRETTY DAMN INCREDIBLE at it, because of your fortitude and hard work. Dont let any son of a bitch tell you otherwise--this is your life-Get in that freaking powerack, make that logbook your bitch AND GET IT DONE!


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Looper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

Kjørte min første DC-trening i dag, med et RP sett og static hold. Haha, den static sugde virkelig energi ut av meg. Skalv som bare faen og det tror jeg var grunnen til at jeg var dårligere styrkemessig på de andre øvelsene, enn hva jeg vanligvis er. Tror jeg skal heller kjøre uten static hold i noen uker eller hva?

Uansett, DC trening kjørte meg virkelig helt ut. Genialt opplegg!  Wink
- Whether you think you can, or think you can't - you are probably right

- Eat to live, not live to eat

- Excess body fat is ugly and dangerous!

- Hjerte er kroppens viktigste muskel, så hvorfor ikke trene den?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Det er ikke så lurt å starte med 1 RP sett + static holds nei.... Mye er ikke bedre på dette programmet heller.....

Start med 1 straight sett og lær deg å ta deg skikklig ut på det først, når det er i boks 1 RP sett en stund. Deretter 2 RP sett og til slutt legger du til static holds. Men det er et godt stykke ned i gata, du bør ha holdt på en god stund. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
det er bare dumme gutter som meg som kjører 2 rp-sett fra starten av:P

skuldrene mine har tydeligvis fått kjørt seg noe helsikes i går, med fremoverbøyd sidehev, ødelagt i dag:P


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Skuldrene er det du kjenner det først i ja, husker det godt selv når jeg startet med det at skuldrene fikk sitt.

Men at du starter med 2 RP sett med en gang, tjaa.... Jeg går ut i fra at du kjenner deg selv såpass og at du har mer enn nok vett i skallen til å slippe opp litt om du merker det er for mye. Såpass erfaring regner jeg med at du har.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
frekt å i hele tatt spørre synes jeg:) men jeg har alltid hatt det prinsippet at jeg går ut hardt og øker på jeg, om jeg så merker at det er for hardt senker jeg tempoet, om det ikke er for hardt? da er jo alt strålende.. Smiley og jeg er "velsignet" med en kropp som tåler uhørte mengder styrketrening uten å sutre så veldig, problemet er jo at jeg er altfor lat til å utnytte det.. Tongue


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Jeg er også utstyrt med det, men med DC har jeg måtte ta det litt piano selv fra tid til annen. Og det har jeg aldri opplevd tidligere...... Tongue
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Looper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

Det er ikke så lurt å starte med 1 RP sett + static holds nei.... Mye er ikke bedre på dette programmet heller.....

Start med 1 straight sett og lær deg å ta deg skikklig ut på det først, når det er i boks 1 RP sett en stund. Deretter 2 RP sett og til slutt legger du til static holds. Men det er et godt stykke ned i gata, du bør ha holdt på en god stund. Smiley

Står jo at man først skal starte med static hold og så etterhvert RP-sett da. Hva stemmer?

Har kjørt lenge med 2 failure sett, et høyreps og et lavreps sett. Så jeg starter nok med 1 RP i tillegg med DC. Det skal jeg fint klare. Smiley
- Whether you think you can, or think you can't - you are probably right

- Eat to live, not live to eat

- Excess body fat is ugly and dangerous!

- Hjerte er kroppens viktigste muskel, så hvorfor ikke trene den?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Hva mener du med et høyrep og et lavrep ??
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!