Skrevet av Emne: Bulk frustrasjon! hjelp?  (Lest 1050 ganger)

Utlogget Saerdna

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Bulk frustrasjon! hjelp?
« : 17. april 2012, 01:16 »
Heeeei!

Som tittelen sier er jeg frustrert og på bulk, dere skjønner kanskje hvorfor.. jeg føler meg feit!

For å gjøre en lang historie kort, så har jeg alltid vært av gutta med lav fettprosent, fortjente og ufortjente mageruter og synlig god musklatur. har alltid vært sterk iforhold til kroppsvekta og trenet styrketrening i lang tid, mer eller mindre seriøst.
Men i januar ble jeg lei av å aldri øke noe særlig i styrke og etter og ha mistet endel styrke, muskelmasse og fett etter militæret bestemte jeg meg for og bulke.

Har nå økt 9kg siden januar, jeg spiser godt, trener godt og styrken blir bedre og bedre Smiley good feeling!
Men planen var jo å gjøre som de fleste(?) bulke opp for så og deffe ned, bli rippa og holde på styrke og musklatur! jaja, planen går jo den, meeen siden jeg begynte og bulke så seint så ligger jeg nå ann til og se ut som en helt vanlig kraftig fyr på stranda i sommer. problem løsninga kunne jo enkelt vært og begynne på diett nå, men er ikke fornøyd nok med bulken enda, og resultatet hadde vært og ende opp der jeg var i januar igjen.

Så til alle dere hjelpsomme treningsnarkomane, bodybuildere, fitnessutøvere osv..

Finnes det noen løsning for meg dette året? hjelp? eller bare del deres frustrasjon hvis noen er i samme båt så jeg kan føle meg bedre?Smiley six packen forsvinner snart og jeg har alltid hatt den!! føler meg ikke helt som meg selv lenger.. haha.

Så burde jeg bare bulke helt til neste år? bulke en måned til så diett?
går det ann og bygge muskler uten og få fett?

Ting gikk endelig min vei, men nå mangler jeg nesten motivasjon til og fortsette bulken min..
Heller tynn og svak enn feit og sterk for min del.


Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Bulk frustrasjon! hjelp?
« #1 : 17. april 2012, 01:50 »
Siden å bulke og deffe samtidig ikke er mulig så har du jo bare to valg Wink og ingen her kan fortelle deg hva du ønsker Smiley Men hvor stort er overskuddet ditt? Jo større det er desto mer fett vil du dra.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget Toree

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Bulk frustrasjon! hjelp?
« #2 : 17. april 2012, 02:14 »
For å sitere deg selv : "Heller tynn og svak enn feit og sterk for min del."  Så ville jeg droppet bulkinga for nå...

Hva er ditt endelige mål?  Er du villig til å ofte en sommer med bulka kropp for å oppnå målet?

For meg virker det som du er keen på å være rippet til sommer, og da burde du strengt talt droppe bulkinga Smiley

elmundox

  • Gjest
Sv: Bulk frustrasjon! hjelp?
« #3 : 17. april 2012, 03:48 »
PSMF + Cardio = Sixpack

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!