Skrevet av Emne: Treningsprogram for hver kroppsdel!  (Lest 1808 ganger)

Utlogget treningsfyren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Treningsprogram for hver kroppsdel!
« : 05. juni 2012, 22:18 »
Hei! Jeg har trent i 3 år nå, men har først nå det siste året gått virkelig inn for å trene skikkelig! Siden sommerferien nå er i gang, og jeg har god tid til å trene, tenkte jeg å ta et veldig hardt treningsprogram. Så da lurte jeg på om dere hadde noen innspill om det er lurt å ha en kroppsdel per dag? Jeg tenkte at mandag var for rygg og skuldre, tirsdag var for mage, onsdag var for bryst, torsdag var hvile(eventuelt cardio), fredag var for bein, rumpe og legger, lørdag var for armer og søndag var for hvile. Trur dere dette er gjennomførbart/trygt? Takk på forhånd Smiley

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Treningsprogram for hver kroppsdel!
« #1 : 05. juni 2012, 22:22 »

Utlogget treningsfyren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Treningsprogram for hver kroppsdel!
« #2 : 07. juni 2012, 17:16 »
Hva er det du mener med det? Jeg kommer bare rett på et par bilder, og føler ikke helt å få svar på spørsmålet mitt..

Utlogget bigblock

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Treningsprogram for hver kroppsdel!
« #3 : 07. juni 2012, 19:20 »
Hvis du googler litt finner du plenty med gode treningsprogrammer. Det du har planlagt der er helt greit med unntak av mage dagen din. Mage kan du slenge på par av de andre dagene du trener, ikke nødvendig å sette av en hel økt bare for å ta et par situps. Søk litt rundt på forumet her. Det er delforum her for treningsprogram ala Doggcrapp, RYP, 5x5 osv.

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Treningsprogram for hver kroppsdel!
« #4 : 07. juni 2012, 19:38 »
Hvis du har tenkt til å utnytte tiden din til å trene best mulig vil jeg si det er lite effektivt å trene en muskel 1 gang i uka. Å kjøre moderat mengde, utvalg av 2-3 øvelser på de viktigste musklene (unødvendig med mer en 1 øvelse for biceps osv) og heller prøve å kjøre igjennom kroppen 2 ganger i uka eller dag1,dag2,dag3,fri,repeat osv vil du tjene mer på, fordi du vil øke fortere i styrke og masse rett og slett.

Folk som får mye ut av å trene kun 1 gang per uke har trent i veldig mange år og er veldig flinke til å presse seg selv maksimalt og kjøre seg helt ut, nok til å trenge kanskje 6 hele dager restitusjon. sorry men etter 3 år er du ikke der.

Du burde heller finne et mer solid program, kanskje RYP? det får du finne ut av selv men skaff deg et bra og fornuftig program, de dere mr olympia programmene for folk med 20 års erfaring på all slags bol tror jeg du skal revurdere
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Arn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 161
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 161

Sv: Treningsprogram for hver kroppsdel!
« #5 : 07. juni 2012, 21:10 »
+1 på det over her. Det mest effektive etter min mening er fullkropp 3 x uken. Det vil si om kroppen klarer det.

Utlogget treningsfyren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Treningsprogram for hver kroppsdel!
« #6 : 08. juni 2012, 15:07 »
Takk skal dere ha Smiley skal ta det til etterretning Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!