Skrevet av Emne: Et par dumme spørsmål  (Lest 3646 ganger)

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Et par dumme spørsmål
« #15 : 27. juni 2012, 10:38 »
Det er min påstand at du går glipp av progresjon da en muskel er ferdig restituert etter 48 timer. Jeg mener absolutt ikke at du ikke får progresjon med en 4 splitt, bare at de fleste trolig vil ha mer utbytte av å trene en muskel oftere, som ved en 2 splitt eller fullkropp. Jeg ser ikke hvorfor en 2 splitt skulle gjøre at du ikke skulle kunne prestere bra og 100 % hver gang på hver muskel. Et annet lite problemet jeg ser med større splitter er dersom noe kommer i veien for å trene en dag; Da blir det plutselig 2 uker mellom disse musklene. Men for all del, jeg mente ikke å kritisere måten du trener på. Jeg mener bare at de flest vil ha mer utbytte av å trene hver muskel oftere, derfor ville jeg heller anbefale en 2 splitt.
Forstår hva du mener Smiley  Er bare det at jeg trener sammen med 3 andre kompiser,  de trener alle muskla ca 1 gang i uken og øker utrolig bra i masse og styrke.  Så det er forskjellig på alle hvordan kroppen reagerer på diverse treningsmetoder Smiley

Utlogget Arn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 161
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 161

Sv: Et par dumme spørsmål
« #16 : 27. juni 2012, 12:29 »
Ja, absolutt alle er forskjellige. Det som jeg uansett ser som langt viktigere enn hvilken splitt du kjører er hvordan du spiser, hvilke øvelser du har med (og rekkefølgen) og hvordan du legger opp progresjonen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!