Skrevet av Emne: hjelp til en nybegynner som må få strammet opp baby-mage-kroppen  (Lest 715 ganger)

Utlogget aika88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei!  Smiley
Jeg er straks 23 år og fikk for et halvår siden en datter. Jeg gikk fra 59kg til 83 (!!!) under svangerskapet og er idag kommet ned til 61kg. Dette er jeg ganske fornøyd med, men nå ser jeg at hele kroppen hadde trengt seg en oppstramming! Jeg har ingen erfaring med styrketrening fra før av, og trenger derfor hjelp til å sette opp styrkeprogram. Noen der ute som kunne hjulpet meg med det? Målet er å minske cm litt og få en strammere kropp!
Siden jeg er mor har jeg ikke super god tid til å trene hver dag, burde da kanskje programmet gå på hele kroppen og ikke være todelt?
Jeg triller masse. lange turer hver dag, så den treningen får jeg automatisk, men må få hjelpt til siste etappen med å få strammet opp kroppen igjen Smiley

Marita

Utlogget nf7s

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Hei!  Smiley
Jeg er straks 23 år og fikk for et halvår siden en datter. Jeg gikk fra 59kg til 83 (!!!) under svangerskapet og er idag kommet ned til 61kg. Dette er jeg ganske fornøyd med, men nå ser jeg at hele kroppen hadde trengt seg en oppstramming! Jeg har ingen erfaring med styrketrening fra før av, og trenger derfor hjelp til å sette opp styrkeprogram. Noen der ute som kunne hjulpet meg med det? Målet er å minske cm litt og få en strammere kropp!
Siden jeg er mor har jeg ikke super god tid til å trene hver dag, burde da kanskje programmet gå på hele kroppen og ikke være todelt?
Jeg triller masse. lange turer hver dag, så den treningen får jeg automatisk, men må få hjelpt til siste etappen med å få strammet opp kroppen igjen Smiley

Marita

Siden du er mor, så har du SUPERGOD tid til å trene mange ganger om dagen! Basta

Kjøp deg et av disse rimelige nybegynnersettene a la stang + 40 kg til 1500-2000 kroner, på sportsmaster og lignende steder. Ha den i kjelleren/garasjen og ta deg et par 30 min økter daglig hjemme. Beste løsningen. Øvelser kan du lese om herinne, på forum og under artikler.

En gidder rett og slett mer når avstanden til "gymmet" er kort og når man vet at man ikke skal være der 2-3 timer. Dessuten er det veldig inspirerende å lese om en øvelse/teknikk på en øvelse, for så stikke ned i kjelleren 20 min og prøve. Det føles ikke som trening, selv om det er det

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!