Skrevet av Emne: Gymgrossisten har tapt seg !  (Lest 9973 ganger)

Utlogget tepe2

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 32

Gymgrossisten har tapt seg !
« : 30. juni 2012, 03:26 »
Nå begynner jeg å bli litt småforbanna. For andre gang på rad går det en uke fra jeg bestiller til de behandler og sender ordren. Deretter går det en ny uke å få varene nordover. Akkurat det kan nok ikke de så mye for, men hallo.....en uke fra bestilling til det overhodet skjer noe.

Har brukt 8000 på under ett år hos dem. Da forventer jeg mer. Har ikke opplevd noe lignende hos deres konkurrenter, men så har jeg ikke handlet så veldig mye andre steder. Ikke alltid de klarer å få med disse gratis/bonus-produktene heller. Hadde det vært noe de bare slang med i ny og ne sånn tilfeldig, så hadde det forsåvidt vært greit. Men når du får disse bonusproduktene opp i en liste i kassa for hver 500-lapp du handler for, som ett lokkemiddel, ja da forplikter det også å levere. Eventuelt kompensere med noe annet dilldall dersom de er fri.

For ordens skyld: jeg har gitt dem tilbakemelding, med unntak av dette med bonusproduktene som jeg ikke synes er like viktig som å faktisk få sendt varene i rimelig tid.

Mulig jeg bytter til andre nå. Hvem andre enn Proteinfabrikken kan være et bra alternativ?
Mann, 1973 - 88-90 kg - Akkurat forbi nybegynnerstadiet

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #1 : 30. juni 2012, 04:02 »
Nå begynner jeg å bli litt småforbanna. For andre gang på rad går det en uke fra jeg bestiller til de behandler og sender ordren. Deretter går det en ny uke å få varene nordover. Akkurat det kan nok ikke de så mye for, men hallo.....en uke fra bestilling til det overhodet skjer noe.

Har brukt 8000 på under ett år hos dem. Da forventer jeg mer. Har ikke opplevd noe lignende hos deres konkurrenter, men så har jeg ikke handlet så veldig mye andre steder. Ikke alltid de klarer å få med disse gratis/bonus-produktene heller. Hadde det vært noe de bare slang med i ny og ne sånn tilfeldig, så hadde det forsåvidt vært greit. Men når du får disse bonusproduktene opp i en liste i kassa for hver 500-lapp du handler for, som ett lokkemiddel, ja da forplikter det også å levere. Eventuelt kompensere med noe annet dilldall dersom de er fri.

For ordens skyld: jeg har gitt dem tilbakemelding, med unntak av dette med bonusproduktene som jeg ikke synes er like viktig som å faktisk få sendt varene i rimelig tid.

Mulig jeg bytter til andre nå. Hvem andre enn Proteinfabrikken kan være et bra alternativ?

X-life har iallefall bra service og er rask med leveringa Smiley
5-6 dager fra jeg bestiller til jeg har varene, og jeg bor oppi nord Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #2 : 30. juni 2012, 11:52 »
De sender fra Sverige så det tar vanligvis litt lengre tid enn forhandlere som sender fra Norge.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #3 : 30. juni 2012, 12:21 »
Har bestilt for meg og kompiser og lagt igjen snart 30000 på et halvt år! Men også blitt litt lei av at de siste gangene har det tatt opptil en uke før pakken går ut derfra ja. ...har sjelden dårlig tid, så jeg gir f.. Bestill i god tid før du trenger noe, så er det ikke så nøye.
Klart når pakken er sendt, så er den somregel hos meg på ettermiddagen dagen etter.. Så posten går unna, men synd at de somler med å sende..

Men før gikk somregel pakka ut dagen etter, eller samme dag som bestilling... Mulig de har fått litt mye å gjøre ..

Ps. Akkurat nå selger dem muscletech neurocore...

Muscletech begynner faktisk å få litt god omtale igjen i usa, siden de nå har droppet propriertery blends, og underdosring av hundre ting..  På de nyeste produktene sine vel og merke.


Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #4 : 30. juni 2012, 12:25 »
Har du prøvd neurocore woodbear?Hvordan funker Vasotropin så langt?Like bra som første gang?

Utlogget bigblock

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #5 : 30. juni 2012, 13:11 »
Henger meg på denne. I den siste tiden har mange av varene deres vært utsolgt. Jeg handler somregel kampanjeartikler og endel ferdige pakker. Der har det vært mye gode tilbud og jeg har vært fornøyd tidligere. Så skulle jeg handle derifra og nesten alle kampanjeartiklene var det noe som var utsolgt i.. Frister jo ikke og kjøpe 4kg whey når du vet du foreksempel kan få 4kg whey + ZMA for samme prisen..

Så jeg smørte meg med tålmodighet og ventet. Så bestilte jeg for rundt 1500kr og inkluderte et belte til 299. Så tok det litt lengre tid en normalt før jeg fikk beskjed om at pakka var sendt. Og når den omsider ankom var det ikkeno belte i pakka. Den var utsolgt ifølge pakksedel! Vel den var jo ikke det når jeg la den i handlekurven og betalte for den men ble det tydeligvis  Angry   Gikk inn på siden deres og så at dette beltet i størrelse XL var utsolgt. Men de hadde eksakt lik model i min størrelse i en annen farge! Faen til kål, hadde de ringt eller sendt en e-post så hadde detta vært greit. Gir vel faen om belte er grått eller svart. Og når resultatet er at jeg må bestille og betale for beltet på nytt og dermed få økt kostnad i form av frakt burde gymgrossisten på eget initiativ gitt meg gratis frakt på denne bestilingen.

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #6 : 30. juni 2012, 13:20 »
Jeg bestiller pakker fra gymgrossisten.no to-tre ganger i måneden.
Stort sett kommer pakken i løpet av 2-3 hverdager. Men en sjelden gang har det tatt et par dager ekstra. Aldri så mye som to uker.

Jeg har alltid fått bonusproduktene man kan velge i mellom ved handel over 500, 1000, 1500 og 2000kr. Så skjønner ikke hva som kan ha gått galt her.

Jeg tenker du kanskje har vært max uheldig med bestillingene dine for at det har tatt så lang tid.

Jeg synes det var et godt råd å bestille i litt god tid før du eventuelt går tom.

Prøv gjerne andre leverandører, men jeg tror du vil oppdage det vil ta gjennomsnittlig like lang tid å få bestillingene dine. Og jeg tror ikke noen kan matche pris i forhold til kvalitet.

Jeg skjønner også at det erger folk at de har utsolgte produkter i webshoppen. Jeg skal be de bli flinkere til å rette opp dette.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #7 : 30. juni 2012, 17:07 »
Skal holde dette minimalt for å ikke torpedere trådens kjerne.
Vasotropin er grei, behaglig å ha pause fra stims til tider. Litt opp og ned hvor bra den funker. Men det har en tendens til å bli ganske hard pump av den, men må bruke minst 4-6 piller. Så litt uøkonomisk.  Bedre en yok3d det er sikkert. Lønners seg å være litt deffa når amn bruker, fordi den får definitivt fram årene. Og i motsetning til 1.3 dim er den positiv for potensen... Hehe
Kan hende at jeg kjøper mere av den.
Har ikke prøvd neurocore, skulle bare bestille proteinbars for et par mndr, og så at de solgte den der, så jeg tok med for å gjøre pakka litt mere spennende.

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #8 : 30. juni 2012, 18:02 »
Har kjøpt regelmessig fra Gymgrossisten de seneste 2-3 år.
Aldri hatt problemer. Pakken kommer etter 4-6 dager. Har ikke opplevd at det mangler noen produkter heller.

Utlogget espen0102

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #9 : 30. juni 2012, 18:06 »
Jeg bestiller pakker fra gymgrossisten.no to-tre ganger i måneden.
Stort sett kommer pakken i løpet av 2-3 hverdager. Men en sjelden gang har det tatt et par dager ekstra. Aldri så mye som to uker.

Jeg har alltid fått bonusproduktene man kan velge i mellom ved handel over 500, 1000, 1500 og 2000kr. Så skjønner ikke hva som kan ha gått galt her.

Hvilke bonusprodukter kan du velge mellom for et kjøp på over 500, 1000, 1500 og 2000?
Jeg tenker du kanskje har vært max uheldig med bestillingene dine for at det har tatt så lang tid.

Jeg synes det var et godt råd å bestille i litt god tid før du eventuelt går tom.

Prøv gjerne andre leverandører, men jeg tror du vil oppdage det vil ta gjennomsnittlig like lang tid å få bestillingene dine. Og jeg tror ikke noen kan matche pris i forhold til kvalitet.

Jeg skjønner også at det erger folk at de har utsolgte produkter i webshoppen. Jeg skal be de bli flinkere til å rette opp dette.
ML 135kg KB 115kg BP 90kg

16 år 80kg 189cm

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #10 : 30. juni 2012, 19:54 »
Myrevolution og tn.no sender pakkene omtrent samme dag og pakken er fremme etter svært få dager.. typ 2-3 dager :-) Bruker de i hovedsak, har aldri brukt noen andre sånn på fast basis egentlig. Stim har jeg sluttet å bruke, foruten koffein, på diett derimot kan det være greit med jack3d.. :-)

Utlogget tepe2

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 32

Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #11 : 30. juni 2012, 21:09 »
De to jeg har erfaring med fra tidligere er Proteinfabrikken og Myoshop. Jeg handler multivitamin- og mineralene mine fra Myoshop. Skal bestille der nå, og tenkte kanskje og prøve proteinbarene deres også.

Jeg kjøper mye proteiner i slengen for å spare penger, og da kommer vel GG, Myo og PF ganske likt ut på pris pr. kg. Får se hvem jeg holder meg til i fremtiden. Har jo litt betenkningstid siden jeg ganske nylig har bestilt hos GG, og forhåpentligvis får det en eller annen gang i løpet av neste uke.
Mann, 1973 - 88-90 kg - Akkurat forbi nybegynnerstadiet

Utlogget kim919

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #12 : 02. juli 2012, 00:57 »
Handler bare fra Gymgrossisten, pleier å bestille Lørdag/Søndag så da har jeg pakken tirsdag-onsdag.
Har aldri hatt noen problemer, pakkene har alltid kommet når dem skal å gjerne før!

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #13 : 03. juli 2012, 11:43 »
Bestilte sist torsdag forrige uke, fortsatt som vanlig ikke sendt... Før ville pakka vært avgårde på fredag... Men kommer sikkert iløpet av uka...

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Gymgrossisten har tapt seg !
« #14 : 10. juli 2012, 20:19 »
Jeg bestiller alltid fra Gymgrossiten, og har bare hatt problemer med dem en gang.
Hver gang jeg bestiller tar det 1 uke fra jeg trykker på knappen til varene er på postkontoret her hvor jeg bor, og jeg bor på Vestlandet, som også er ganske langt vekke fra Sverige.
Er jo ganske teit at enkelte må lide sånn for servicen, så forstår deg godt at du blir misfornøyd.
Syns bare det var så rart at du har hatt så masse problemer med dem, når jeg aldri har hatt problemer med dem. Dessuten skal det litt til for å finne en annen plass hvor varene er så billige og smakfulle.

Lykke til uansett!
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!