Skrevet av Emne: Burde jeg deffe eller bygge?  (Lest 1317 ganger)

Utlogget FrostMinD

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Burde jeg deffe eller bygge?
« : 10. juli 2012, 01:23 »
Er 20 år og har trent styrke ca 2 år så har et greit treningsgrunnlag. Problemet er at jeg har 22 i fett%. Planen min har vært å deffe meg ned til en akseptabel fett% forså å legge på meg ren muskelmasse igjen. Jeg har tenkt å legge på meg en god del muskelmasse, før eller senere. Synes dere jeg bør kjøre på med bygginga med det samme eller er det smartest å kvitte seg med litt fett først? Alle svar er bra svar Grin
"Look son, there comes a time in every man's life when he has to make a decision. Do you want to be big, powerful, jacked, yoked-up, have women everywhere want you and men fear you . . . or do you want to do CrossFit?"

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 961
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 961

Sv: Burde jeg deffe eller bygge?
« #1 : 10. juli 2012, 01:30 »
Deff. Kommer du deg ned på 15% eller under vil du dessuten bygge bedre pga bedre insulinfølsomhet.

Dessuten blir du noe sunnere og får bedre hormonbalanse.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?