Skrevet av Emne: Oppstramming av kroppen etter spiseforstyrrelse.  (Lest 1283 ganger)

Utlogget Acr85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Jeg lurer på om noen har noen smarte tips på hvordan jeg kan stramme opp overkroppen? alle muskler er borte etter spiseforstyrrelse. før var jeg ganske så fit. Men nå ser det ut som alt bare er fett fett fett! jeg har ikke så lyst til å få store ben, da jeg fortsatt er i tilfriskningsfasen, så j er fortsatt så dum i skallen at jeg fortsatt vil ha litt tynne ben. men tenker iallefall at jeg vil ha muskler i overkroppen! les MAGE og armer.
er det noe jeg kan gjøre for å oppnå dette? kostholdet mitt er helt på viddene enda, men tenker at det kommer av seg selv når jeg ser resultater! Wink tips taes i mot med stoooor takk! btw, er ikke lenger undervektig, så bare kjør på med tips på harde treningsøkter! Wink

Utlogget blixt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Men nå ser det ut som alt bare er fett fett fett! jeg har ikke så lyst til å få store ben, da jeg fortsatt er i tilfriskningsfasen, så j er fortsatt så dum i skallen at jeg fortsatt vil ha litt tynne ben.

Du trenger strengt tatt ikke å tenke på trening i det hele tatt, i den fasen du er i nå.

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Du trenger strengt tatt ikke å tenke på trening i det hele tatt, i den fasen du er i nå.

+1
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Motcha

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Jeg lurer på om noen har noen smarte tips på hvordan jeg kan stramme opp overkroppen? alle muskler er borte etter spiseforstyrrelse. før var jeg ganske så fit. Men nå ser det ut som alt bare er fett fett fett! jeg har ikke så lyst til å få store ben, da jeg fortsatt er i tilfriskningsfasen, så j er fortsatt så dum i skallen at jeg fortsatt vil ha litt tynne ben. men tenker iallefall at jeg vil ha muskler i overkroppen! les MAGE og armer.
er det noe jeg kan gjøre for å oppnå dette? kostholdet mitt er helt på viddene enda, men tenker at det kommer av seg selv når jeg ser resultater! Wink tips taes i mot med stoooor takk! btw, er ikke lenger undervektig, så bare kjør på med tips på harde treningsøkter! Wink

Kosthold er det viktigste først, kan ikke lage en skulptur uten noe stein:( Få deg selv til og spise riktig først så trening senere;)

Utlogget Acr85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

ok.. ser den. tenkte kanskje kosten kom litt lettere når man fikk trent og strammet opp litt ved siden av:) takk for svar folkens!:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!