Skrevet av Emne: Brudd i underarmen?  (Lest 1539 ganger)

Utlogget Nicht

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Go hard, or go home!
Brudd i underarmen?
« : 24. juli 2012, 19:24 »
Da jeg skulle på trening idag skulle jeg kjøre ATV'en. Pga dårlig batteri måtte jeg dra den igang. Selv om jeg hadde den i fri så slo snora tilbake. Det endte med at jeg nå sitter med en venstrehånd som jeg ikke har nubbesjans å bevege på + en smerte som er ulidelig. Har ikke sjans til å komme meg til lege i dag. Noen som har vært borti det samme eller som tror de vet om det kan være brudd etc. Den er litt hoven og ganske varm. Greier å bevege fingrene såvidt.
Takk for alle svar.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Brudd i underarmen?
« #1 : 24. juli 2012, 21:46 »
Da jeg skulle på trening idag skulle jeg kjøre ATV'en. Pga dårlig batteri måtte jeg dra den igang. Selv om jeg hadde den i fri så slo snora tilbake. Det endte med at jeg nå sitter med en venstrehånd som jeg ikke har nubbesjans å bevege på + en smerte som er ulidelig. Har ikke sjans til å komme meg til lege i dag. Noen som har vært borti det samme eller som tror de vet om det kan være brudd etc. Den er litt hoven og ganske varm. Greier å bevege fingrene såvidt.
Takk for alle svar.
Det er ingen her inne som kan svare deg med de opplysningene du gir og uten å undersøke deg, så du kan nok med fordel ta en tur på legevakten hvis du selv er bekymret. Husk at det å stabilisere bruddet med gips er veldig smertelindrende i seg selv. I mellomtiden kan du forsøke å la armen være i ro, kjøle den ned og få i deg smertestillende. 
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Nicht

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Go hard, or go home!
Sv: Brudd i underarmen?
« #2 : 25. juli 2012, 11:27 »
Fikk dratt til legevakten, og det var ingen brudd. Antageligvis bare noen muskelfibre som kunne være avrevet, men det var visst ikke noen big deal.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!