Skrevet av Emne: Mangler motivasjon!!!  (Lest 1742 ganger)

Utlogget Sicily

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 8

Mangler motivasjon!!!
« : 28. juni 2004, 21:04 »
Idag trente jeg spinning i 1 time.. Og det var helt jævlig! Jeg ble jo så sliten at jeg holdt på å gå i bakken! Hvor lang tid tar det før jeg blir i bedre form, hvis jeg trener spinning ca 2-3 ganger i uka? Er det noen andre treningsformer som er bedre for kondisen? Trener bodypump og bodycombat 2-3 ganger i uka i tillegg, er det bra å kombinere disse 3 treningsformene med hverandre når jeg vil bli slankere og fastere? Trenger råd...

Noen som har ERFART at Inger's rugbrød er slankende??


Utlogget Supernatural

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

  • Big Bang
SV: Mangler motivasjon!!!
« #1 : 28. juni 2004, 22:15 »
Det hjelper lite om du trener spinning 3 ganger i uka, om du ikke har et bra kosthold.
"No Pain, No Gain!"

nann-rosita

  • Gjest
SV: Mangler motivasjon!!!
« #2 : 28. juni 2004, 22:50 »
Det hjelper lite om du trener spinning 3 ganger i uka, om du ikke har et bra kosthold.

enig, du trener veldig mye som går med høy intensitet og trenger mat som gir energi. du må ihvertfall plusse på en del kcal. trener du så mye høyt intesnitet og får i deg for lite karbohydrater , fett og proteiner, vil du ikke forbrenne noen ting

men ang motivasjonen; kan hende du rett og slett burde ta en uke fri fra ALL trening, slappe av og roe ned kroppen, for den kan faktisk være stresset .. ta en uke fri fra alt, og slapp av.... så kommer treningslysten tilbake.

Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

SV: Mangler motivasjon!!!
« #3 : 29. juni 2004, 00:29 »
Idag trente jeg spinning i 1 time.. Og det var helt jævlig! Jeg ble jo så sliten at jeg holdt på å gå i bakken! Hvor lang tid tar det før jeg blir i bedre form, hvis jeg trener spinning ca 2-3 ganger i uka? Er det noen andre treningsformer som er bedre for kondisen? Trener bodypump og bodycombat 2-3 ganger i uka i tillegg, er det bra å kombinere disse 3 treningsformene med hverandre når jeg vil bli slankere og fastere? Trenger råd...

Noen som har ERFART at Inger's rugbrød er slankende??

Trener du kun kondisjon? Eller prøver du å bygge muskler ved siden av?
Hvis førstnevnte ville jeg heller ha begynt å jogget/løpt mye (annen hver dag), i hvertfall nå på sommerstider. Finn deg en natursti, mye mer friskt og motiverende enn den klaustrofobiske innetreningen.

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
SV: Mangler motivasjon!!!
« #4 : 29. juni 2004, 21:51 »
Litt uenig med Ben der egentlig. Han har rett, å få litt variasjon i alt du ser på, kan nok hjelpe litt, men er du som meg, syns jogging og løping er det verst tenkelige og kjedeligste i hele verden. Vet jeg ikke om dette det lureste. Spinning sies å være den beste fettforbrennings metoden. Jeg har aldri prøvd, så jeg vet ikke, men jeg sykler en del, og det har fungert bra;)
Du burde begynne å kjenne litt etter to- tre uker...
Men følg det de andre her sier. Du må nok spise ganske mye i grunn, du trener mye høy intensitet.
Ikke gå lavere enn 500kcal minus hver dag. jeg gikk alt for lavt (klarte rett og slett ikke å spise mer... fikk vondt i magen) ikke forbrant jeg en dritt, og jeg ble bare overtrent og morken. Det var ikke akkyuratt rasende festlig:P

Ta deg en uke fri du... Spis ordentlig. Husk. Det er rart hvor MYE du faktisk kan spise, bare du spiser sunt! Du kan vel bestemme selv hvor hardt du tråkker på en spinning time, jeg vet det er hardt, men noe kan du jo regulere selv. Ikke press deg hardere enn til at du overlever timen i god behold;)
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget Sicily

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 8

SV: Mangler motivasjon!!!
« #5 : 30. juni 2004, 19:26 »
Jeg trener styrke ved siden av kondisjon, i form av body pump. Burde jeg trene mest kondis eller styrke for å gå ned? Det er kanskje lurt og først konse om å gå ned i vekt, før jeg tenker på styrke?

Jeg spiser inger's rugbrød, 2 skiver frokost, 2 skiver lunsj med magert pålegg, og grønnsaker/frukt til hvert brødmåltid. Middag (salater, kylling, fisk), og kanskje 1 rugbrødskive til kvelds før kl 20. Blir det noe spising imellom måltidene så spiser jeg grønnsaker/frukt. Får jeg i meg det jeg trenger? Teller ikke kalorier... Men tror ikke jeg får i meg for mye.

Utlogget bonewrangler

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

SV: Mangler motivasjon!!!
« #6 : 01. juli 2004, 11:24 »
Tror det er lurt ja Wink




Bone

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
SV: Mangler motivasjon!!!
« #7 : 07. juli 2004, 01:52 »
En undersøkelse viste at de som bare gikk i kcal underskudd gikk ned 3% fett, de som BARE trente kondis gikk ned 4,5% og de som kombinerte styrke/kondis gikk ned 8,3% fett... Med andre ord. Ikke slit deg ut, men kombiner det i moderate mengder så skal du se det kommer fortere enn du aner!
Bare fokuser på å trene og spise riktig, ikke engst deg over at du ikke går ned, ikke gå på vekta hver dag, ikke beglo deg selv i speilet hele tiden.. men fokuser på disse to tingene, så får du deg et sjokk en dag;)
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!