Skrevet av Emne: Tatovering, trenger litt hjelp  (Lest 11307 ganger)

Utlogget 4ndy.

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

  • Unggutt
Tatovering, trenger litt hjelp
« : 18. april 2011, 01:31 »
Hoy alle sammen!

Er 16 år og har bestemt meg for å ta tatovering i sommer, tar den ikke på impuls, motiv har jeg tenkt lenge på.

Skal ta et kors (kanskje dekorert) på underarmen med engel og roser, kanskje en hodeskalle også.
- Hva tror dere den sånn ca. blir å koste?
- Hva skjer med den etterhvert som jeg vokser?

Har funnet er studio som jeg har hørt mye bra om. Trondheimta2, dere finner de på facebook hvis dere ikke vet hvem de er forresten. Noen som har egne erfaringer derifra som kan si litt om de?

Vær grei å ikke kom med "du er 16 år, vent til du blir 18". Jeg bestemer over min egen kropp, og dette er noe jeg vil ha.

Hjelp motas med stor takk!  biggrin

Mvh Andy
Ikke trent på 3mnd grunnet sykdom, men snart er jeg tilbake!

Utlogget Hollekim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Tatovering, trenger litt hjelp
« #1 : 18. april 2011, 01:40 »
Sikkert ikke noe hjelp med det jeg kommer, men sier det alikevel.
Ville ha tenkt 2 ganger på motivet ditt, er fett med kors, men ikke særlig unikt også tipper jeg at den "moten" sikkert snart er over, både korset og tattis på underarmen:)

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Tatovering, trenger litt hjelp
« #2 : 18. april 2011, 12:21 »
TR. TA2 er heeeelt nye i Trondheim.
Har fått meg blekk av de fleste aktørene i trondheim og jeg står ved kun 2artister i denne byen, David Leon (freaks tattoo), han er helt sinnsyk på detaljer, tar seg goood tid men som ved alt annet her i verden, desto lengre tid det tar, desto mere koster det.

Roger Rock ved Low-life tattoo er en personlig venn av meg, det er han som har tattoovert de store jeg har (drage fra hoftekammen til underarmen og fullsleeve med bryst), han er artig, detaljert, gjør bra arbeid, men koster litt han og.

Du kan regne med minst 1000kr pr time arbeid og skal du dekke underarmen min må du nok regne med å betale en 5-6-7-8-9K for det, spørs på detaljearbeidet og hvordan du takler smerte ( spesielt godt rundt albueområdet).

Nå vokser ikke underarmene så ufattelig mye, uansett hva du gjør, du kan trene trene og trene  men det vil ta tid og da vil huden utvide seg med muskelen og tattooen ser helt lik ut som da du tok den, om du spiser deg utrolig tjukk så går nok det bra og ( ser ikke mange tjukkasser med tjukke underarmer , eller hur?)

Jeg kan bare si det at jeg fikk tattoo til 16årdagen min og den tattooene som var SÅÅÅ syk og tøff, den skal nå fjernes med laser... tenk deg GODT om, dette blir mest sans ikke siste tattoo eller, får fort mersmak, les "den store tattootråden"
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Tatovering, trenger litt hjelp
« #3 : 23. januar 2012, 21:50 »
Onakosano, off topic, men vet du om noen flinke til å ta polynesian eller samoan tatoveringer i Trondheim?

Utlogget babuShka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

Sv: Tatovering, trenger litt hjelp
« #4 : 19. juli 2012, 16:22 »
Jeg hadde ufattelig lyst på tattoo når jeg var 16-17år gammel også, og jeg var 110% sikker på det. Idag er jeg 22 år gammel og ufattelig glad for at jeg ikke tatoverte det motivet. Vent i det minste til du er 18-19 år, det er verdt det Smiley




EDIT: La ikke merke til hvor gammel tråden var..!
5x5 Stronglifts
For engasjerte mennesker er ingenting umulig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!