Skrevet av Emne: Smerter i kneet. Ellipsemaskin? Magefett !  (Lest 1614 ganger)

Utlogget lindsay

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Smerter i kneet. Ellipsemaskin? Magefett !
« : 13. august 2012, 13:24 »
Jeg har i det siste fått en del smerter i venstre kne etter en del intervalltrening på mølle og jogging ute.

Jeg har aldri hatt problemer med dette før, men jeg har vel kanskje tatt litt for hardt i etter sommeren.

Jogging og løping er det jeg liker best av kondisjonstrening, og er det som funker best på min fettforbrenning! Jeg legger veldig lett på meg rundt magen, så det er jo vidunder på magefettet !!
Jeg trener også styrketrening ved siden av!

MEN siden jeg nå har fått smerter i kneet, så har jeg fått råd fra andre om å ikke jogge/løpe på en stund :/ Noe jeg synes er skikkelig kjipt ! For jeg var såå godt igang ! :/
Det gikk helt fint å ta knebøy, men når jeg går , jogger og løper så kommer smertene.

Fikk anbefalt å heller prøve sykling el ellipsemaskin! Sykling kan jeg ikke fordra, men kunne godt tenkt meg å prøve ellipsemaskin.

Noen som har forslag på  hvordan jeg burde trene på en ellipsemaskin for å forbrenne magefett?

Og hva kan jeg gjøre i fremtiden for å unngå at smerter oppstår i knærne ? For jeg vil veldig gjerne fortsette å løpe i fremtiden !

Takker for svar! Smiley

 Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!