Skrevet av Emne: ZMA eller BCAA ?  (Lest 9617 ganger)

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: ZMA eller BCAA ?
« #15 : 02. september 2012, 22:12 »
Hvis du spiser nok har du IKKE bruk for kosttilsskudd. Basta. Lær deg å spise, som Emyr sier.

lol. derfor 80 % +++ av toppidrettsutøvere som har ekstremt god kosthold. I tilegg tar kosttilskudd for å optimalisere kostholdet sitt?

dagens kost har mindre næring enn den hadde før i tiden. Alle mulige tilsetningero og drit som blir tilsatt, gift i jorda som kommer i grønnsaker osv..

Ikke post når du ikke har peiling.

Selv ville jeg ikke kjøpt bcaa, før heelt til slutt hvis jeg hadde masse penger å bruke, og er interessert i å teste selv. Folk har forskjellige interesser i tillegg.

irrit

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: ZMA eller BCAA ?
« #16 : 03. september 2012, 00:59 »
Haha, uansett hvordan dere vender og vrir på det, så er det vell åpentbart at det ikke skader å gå på forsjellige kosttilskudd :-)

Det som er åpenbart er at du har ingen kunnkap om dette.

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: ZMA eller BCAA ?
« #17 : 03. september 2012, 01:00 »
lol. derfor 80 % +++ av toppidrettsutøvere som har ekstremt god kosthold. I tilegg tar kosttilskudd for å optimalisere kostholdet sitt?

dagens kost har mindre næring enn den hadde før i tiden. Alle mulige tilsetningero og drit som blir tilsatt, gift i jorda som kommer i grønnsaker osv..

Ikke post når du ikke har peiling.

Selv ville jeg ikke kjøpt bcaa, før heelt til slutt hvis jeg hadde masse penger å bruke, og er interessert i å teste selv. Folk har forskjellige interesser i tillegg.

irrit

Du burde vurdere å slutte med å gi råd når du er helt blank på et felt. I tillegg så er det håpløst å dra opp fiktivetall som du gjør.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!