Skrevet av Emne: Gutt 16 år trenger tips for å gå opp mest mulig vekt i muskler.  (Lest 2438 ganger)

Utlogget b1a2k3

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Jeg er en gutt på 16 år. Veier 75kg og er 192cm høy. Vet jeg veier lite i forhold til høyden men det kommer seg. i begynnelsen av sommeren veide jeg 65kg så er ganske fornøyd med framgangen min til nå. vil tro jeg har en ganske lav fettprosent (10-15%) men dette har jeg ikke fått målt enda. Jeg har som mål å forhåpentlig vis nå rundt 90kg til sommeren og samtidig ha så lav fettprosent som bare mulig. Jeg trener fordi jeg syns det er gøy og se kroppen min utvikle seg.

Kan noen være snille og hjelpe meg med å legge til bilder ? -.-'

Utlogget Ravneng91

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

gjerne vanskelig å legge på seg mye muskler uten å gå opp litt fettprosent hvis man vil opp litt fort, må bare spise masse og masse protein, hard trening å passe på å hvile de forkjellige muskelgruppene på forskjellige tiden, hvis du skjønte den Tongue er når man hviler muskele vokser Wink
jeg å veide veldig lite i forhold BMI'n min før som var 19, så ville jeg prøve å bli større å beholde den lave fettprosenten min noe som ikke gikk så bra, endte med en bmi på 26 og ca 20% fett, men da var jeg blitt såppass stor så det var bare et par måneder på litt mindre kaloriintak og heller proteiner og deffe trening så var jeg nede på 16% som egentlig var ganske bra Wink

Utlogget Tmy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

  • yY
Om du har økt så mye siden sommer, så trenger du vel ikke noe særlig hjelp? med mindre det har stanset helt da? Spis mye & tren hardt så løser det seg, og ikke glem restitusjon (la musklene hvile i 48timer mellom hver muskelgruppe. f.eks. mandag: skuldre, biceps, nakke / tirsdag: mage, rygg, triceps / onsdag: skuldre, biceps, nakke. bare et eksempel. grunnen er at du kan nedbryte musklene.   Smiley
Høyde: 195 cm
Vekt: 110 kg

Glemt passord på min forrige bruker!

"En dag uten trening, er en dag uten mening"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!