Skrevet av Emne: 2012 Mr Olympia  (Lest 22623 ganger)

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: 2012 Mr Olympia
« #45 : 02. oktober 2012, 19:58 »
beklager jeg visste ikke før nå at Heath var svart. Ikke like lett å vite alltid med all brunkremen. Og hvis man i tillegg har fått flat neste gjennom boksing e.l. fra før så gjør det jo det ikke akkurat enklere.

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: 2012 Mr Olympia
« #46 : 02. oktober 2012, 20:09 »
beklager jeg visste ikke før nå at Heath var svart. Ikke like lett å vite alltid med all brunkremen. Og hvis man i tillegg har fått flat neste gjennom boksing e.l. fra før så gjør det jo det ikke akkurat enklere.



Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: 2012 Mr Olympia
« #47 : 02. oktober 2012, 20:20 »
hva er meningen med et sånt innlegg? jeg beklager, og så prøver du å drite meg ut. Ikke spesielt profft.


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: 2012 Mr Olympia
« #48 : 02. oktober 2012, 20:28 »
Samma det....neste tema.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: 2012 Mr Olympia
« #49 : 02. oktober 2012, 20:31 »
hva er meningen med et sånt innlegg? jeg beklager, og så prøver du å drite meg ut. Ikke spesielt profft.



Beklager men jeg har lite til ingen respekt for folk som kaster rasisme kortet her og der.
De tre på topp er alle mørkhudet. Eneste to personene som har vunnet 8 ganger er mørkhudet. Det faktumet at du slenger en slik påstand uten å vite noe som helst om konkurransen sier fryktelig mye om deg som person.

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: 2012 Mr Olympia
« #50 : 02. oktober 2012, 20:52 »
Jeg er ikke rasist, heller nærmere motsatt. Men det er mulig du har rett i at det ikke er noe i det. Men når topp 3 er mørkhudet så har de jo ikke noe valg heller. Det er jo grenser for hvor langt ned i kvalitet man kan gå ned og dra opp en vinner som egentlig burde vært langt ned på lista.  Men nok om det. Har bare hørt mye om Weider og gjengen før om dette temaet, helt tilbake til 80-tallet, så det er der jeg har det fra. Men nok om det. Og etter det jeg kan se så har ikke Heath noe boksebakgrunn heller, så da er det jo forsåvidt helt greit at han er svart selv om jeg ikke visste det. Edit: altså at han har flat nese fordi han er svart, ikke fordi han har vært bokser eller noe.


Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: 2012 Mr Olympia
« #51 : 02. oktober 2012, 21:24 »
Jeg er ikke rasist, heller nærmere motsatt. Men det er mulig du har rett i at det ikke er noe i det. Men når topp 3 er mørkhudet så har de jo ikke noe valg heller. Det er jo grenser for hvor langt ned i kvalitet man kan gå ned og dra opp en vinner som egentlig burde vært langt ned på lista.  Men nok om det. Har bare hørt mye om Weider og gjengen før om dette temaet, helt tilbake til 80-tallet, så det er der jeg har det fra. Men nok om det. Og etter det jeg kan se så har ikke Heath noe boksebakgrunn heller, så da er det jo forsåvidt helt greit at han er svart selv om jeg ikke visste det. Edit: altså at han har flat nese fordi han er svart, ikke fordi han har vært bokser eller noe.

Lemme get you straight... først klaget du på at noen hvite som burde ifølge din mening vært svarte, samt noen svarte som ikke vant mr O...
så klager du på at heath er en hvit bokser med brunkrem...
så er du ikke rasist men nærmere motsatt, for at når topp 3 er mørkhudet så kan de ikke gjøre annet enn å kåre en svart mann!
så har du hørt ett eller annet om weider og gjengen hans,,,
før du til slutt presterer å fortelle oss at det er heeelt greit at Phil Heath er svart og ikke har boksebakgrunn. Dette fordi han har flat nese fordi han er svart og ikke fordi han har vært bokser!


Hmmmm....

6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: 2012 Mr Olympia
« #52 : 02. oktober 2012, 21:37 »
Er han der svart eller hvit ? Klarer ikke å se det pga av alt kokainet.  Huh
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: 2012 Mr Olympia
« #53 : 02. oktober 2012, 21:42 »
Er han der svart eller hvit ? Klarer ikke å se det pga av alt kokainet.  Huh

Han kan godt være hvit, men han har ikke flat nese så han er ingen bokser, men kan fortsatt være svart fordi ikke alle svarte har flat nese, eller? vi lar GunnarP avgjøre  Wink
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: 2012 Mr Olympia
« #54 : 02. oktober 2012, 21:58 »
Lemme get you straight... først klaget du på at noen hvite som burde ifølge din mening vært svarte, samt noen svarte som ikke vant mr O...
så klager du på at heath er en hvit bokser med brunkrem...
så er du ikke rasist men nærmere motsatt, for at når topp 3 er mørkhudet så kan de ikke gjøre annet enn å kåre en svart mann!
så har du hørt ett eller annet om weider og gjengen hans,,,
før du til slutt presterer å fortelle oss at det er heeelt greit at Phil Heath er svart og ikke har boksebakgrunn. Dette fordi han har flat nese fordi han er svart og ikke fordi han har vært bokser!


Hmmmm....

Jeg klaget ikke. Eller det var ihverfall ikke intesjonen. Jeg bare påpekte, eller var ute etter fakta.
Men nå som det viser seg at Heath er svart så spiller det ingen rolle om han vant selv om Greene var bedre. Da kan det ikke være rasisme involvert. Hvis ikke det dreier som om graden av hvor mørk man er. Det er jo rasisme innenfor en art også (jeg velger å ikke kalle det for "rase" eller "neger". har venner som selv er dette, og de fleste synes det er helt greit å bruke begrepet mens andre mener det er respektløst så derfor avstår jeg).

Men da ser det ut til å være greit, og ikke slik jeg antok for dette året av Mr O. Det er bra at svarte nå kan vinne. Dette var jo nesten utenkelig på 60- og 70-tallet.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: 2012 Mr Olympia
« #55 : 02. oktober 2012, 22:05 »
Men da ser det ut til å være greit, og ikke slik jeg antok for dette året av Mr O. Det er bra at svarte nå kan vinne. Dette var jo nesten utenkelig på 60- og 70-tallet.

Sergio Oliva vant jo fortsatt i 67-68 OG 69 før Arnold kom å tok over... Sergio Oliva = svart mann...
70 tallet var eid av Arnold, Frank Zane og Franco Columbo.

Her har du liste over alle sammen så kan du se selv...
http://en.wikipedia.org/wiki/Mr._Olympia
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

EmyR

  • Gjest
Sv: 2012 Mr Olympia
« #56 : 02. oktober 2012, 22:21 »
Eneste grunnen til at Philip vant var politikk. Han er ett mye bedre image for mr.o enn det Kai er, som kommer fra fosterhjem, fattig familie, ligger ute video av at han puler en grapefruit osv.. uansett om Philip hadde vært hvit hadde ikke det hatt noe med hudfarge å gjøre. Philip er perfekt til å representere mr olympia. Han kommer fra en rik og velstående familie, kjører rundt i porschen sin og er en perfekt mr.o, i motsetning til Kai.

Er Bentley han kjører.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: 2012 Mr Olympia
« #57 : 02. oktober 2012, 22:23 »
Eneste grunnen til at Philip vant var politikk. Han er ett mye bedre image for mr.o enn det Kai er, som kommer fra fosterhjem, fattig familie, ligger ute video av at han puler en grapefruit osv.. uansett om Philip hadde vært hvit hadde ikke det hatt noe med hudfarge å gjøre. Philip er perfekt til å representere mr olympia. Han kommer fra en rik og velstående familie, kjører rundt i porschen sin og er en perfekt mr.o, i motsetning til Kai.

phil er mye bedre enn kai, var nok mer derfor han vant. Kai har vunnet arnold før feks...

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: 2012 Mr Olympia
« #58 : 02. oktober 2012, 22:33 »
Dumt at Kai ikke vant, han var best...

At har mye gay for pay på samvittigheten er nok for drøy kost for Weider og co. Men Kai er utrolig populær i USA for det! Tror ikke folk flest bryr seg om bakgrunnen hans egentlig, virker som en ok fyr. Phil virker også kul, sikkert et bedre ansikt utad for ifbb...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: 2012 Mr Olympia
« #59 : 02. oktober 2012, 22:56 »
phil har en mye finere og råere fysikk genetisk ang hvordan hans sin kropp er vs kai`s.  Ikke bare ang muskelmasse, men hvordan disse er fordelt, muskelfester osv. Men det er bare min mening. Jeg tror ingen av de som er med i dag kommer til å slå han mye pga dette

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!