Skrevet av Emne: HJELP!! Smerte i nakke og underarmer  (Lest 1519 ganger)

Utlogget Iz6an

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

HJELP!! Smerte i nakke og underarmer
« : 24. oktober 2012, 22:19 »
Heisann

Jeg hadde nettopp en liten betennelse i albuen. Legen sa det var golfalbue. Jeg tok en måned off, og smertene ga seg ikke. Så kom jeg etterhvert over en artikkel som sa at senebetennelse ikke er en betennelse, men at muskelen har blitt mye sterkere enn senen som muskelen er festet i, eller noe. Jeg begynte å trene igjen, og etter en uke så var jeg helt frisk.

Men nå på mandag, når jeg var i 2nde settet med chins fikk jeg en slags kraftig krampe i nakken. Det gjorde fryktelig vondt, og jeg ble svimmel og så tåke. Senere den dagen hadde jeg litt hodepine. Så på tirsdag skulle jeg trene igjen. Da oppstod de samme smertene når jeg tok markløft, men jeg fikk til å trene skuldre, og armer uten problemer.
Jeg har også en slags stølhetsfølelse i underarmene som ikke gir seg + litt vondt i håndleddet der tommelfestet ligger.

Jeg har også sluttet å trene for å bli sterk. Satser heller på volum gjennom highreps(12). Har siden jeg begynte med dette sett litt muskelfibre mens jeg trener, spesielt skuldrene.

Noen som har opplevd det samme og/eller vet hva som er galt, og kan fortelle meg hvordan du/dere eventuelt ble frisk? Jeg orker faen ikke ta en pause igjen what

Utlogget Pettz

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

Sv: HJELP!! Smerte i nakke og underarmer
« #1 : 24. oktober 2012, 22:34 »
Høres ikke bra ut...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!