Skrevet av Emne: Ønske om å få en stram og markert kropp  (Lest 1481 ganger)

Utlogget linni309

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Ønske om å få en stram og markert kropp
« : 08. juli 2012, 15:19 »
Jeg har store ønsker om å få en stram og markert kropp!
Jeg har medlemsskap på et treningsseneter som "støttemedlem".

Hvordan skal jeg motivere meg selv til å klare å komme på trening, og hva skal jeg trene.
Jeg er en jente på 54 kg og 167 cm høy, er tynn, men ønsker markerte muskler, flotte ben, sexy mage og sterke armer.

Trenger et godt treningsprogram som gir resultater og hvordan jeg skal klare å motivere meg selv til å trene. Spiser feil mat, er trøtt og sliten hele tiden. Orker egentlig å tenke på trening, men har et konstant ønske om å være sexy fra topp til tå! Kan noen erfarne hjelpe meg ut her?

Utlogget Jezz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Ønske om å få en stram og markert kropp
« #1 : 03. desember 2012, 21:09 »
Det beste du kan gjøre for motivasjon er å finne et forbilde som du kan bruke som motivasjon og mål.
finn deg et langtids og korttidsmål.
F.eks. syden i sommer som korttidsmål og sommeren om to år som langtidsmål
begynn å se på motivasjonsvideoer og lese deg opp på trening og kosthold så vil motivasjonen din øke veldig mye Smiley

Utlogget Motcha

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Ønske om å få en stram og markert kropp
« #2 : 04. desember 2012, 07:30 »
Google litt på jenter som trener, finn en facebook side som legger ut bilder av jenter som trener, det er også mange utenlanske blogger som blir skrevet av veldig fine og markerte jenter. Youtube er også mye til hjelp, du kan også bli som de som er topp trente så lenge du har motivation;) Musikk hjelper deg veldig mye på trening men før trening så hjelper enten ett dokument hvor du skriver hva du vil oppnå:)

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Ønske om å få en stram og markert kropp
« #3 : 04. desember 2012, 10:03 »
Det er sikkert en mye forskjellig som hindrer deg i å begynne, eller å gjøre det du har lyst til, nemlig å oppnå den kroppen du ønsker. Vi skal ikke gå inn på alt her, men jeg kan gi deg 2 raske og veldig enkle retningslinjer.
1. Gjør det! Begynn et sted! Bare begynn. Det er det første som må skje. Mange fortviler over at de ikke har planen klar for de neste 10 årene, og derfor er de som paralysert som følgelig ikke gir noen resultater. Begynn! Start en plass og ta det derfra.
2. Tenk over konsekvensene av det du gjør. Du står på butikken, sjokolade er på tilbud "Jaja, da blir det vel et par slike idag" tenker du, du knøvler platene i deg, og etterpå har du dårlig samvittighet. Istedenfor kan du tenke "Hvis jeg gjør det, hvilke konsekvenser har det for det målet jeg har satt meg?" og handle deretter. Eksempelvis "Hvis jeg trener et kvarter her hjemme, tar det meg videre mot målet mitt?" Ja, det gjør jo det, så da er det bare å kjøre på!

Så med det sagt, begynn og vær bevisst på valgene du tar. Husk at det er du som velger å ikke trene. Hvorfor ikke velge å trene istedenfor?

Det ble nevnt motivasjonskilder. Kanskje dette er noe for deg?
http://www.bodyrock.tv/
https://www.youtube.com/user/charliejames1975/videos?view=0
Disse damene er jo heftig trent. Kanskje det ikke er så voldsom du har lyst å bli, men ta det med ro. Det skjer ikke over natta! Så her er det bare å kjøre på!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!