Skrevet av Emne: Mitt drømmestudio  (Lest 1754 ganger)

Utlogget OlavNS

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 61

Mitt drømmestudio
« : 22. februar 2003, 01:55 »
Hei folkens.

Dette var egentlig en mail til en kompis. Men jeg tenkte det kanskje kan være interessant for dere også.:


------------------

Jeg begynte å tenke på hvordan mitt treningsstudio skulle vært:

Det skal være bygd inni et fjell. Foran inngangen skal det være en vollgrav eller hva det heter. Vann med krokodiller. Og sånn bro over. Som kan senkes ned fra veggen av fjellet. Før den kommer ned må en drage medlemskortet sitt i en automat. Og så får en dette spørsmålet på et display: Lover du, (navnet på medlemmen), å ha full fokus på din egen trening og kjempe maksimalt i dag? En har løgndetektor festa i seg. Sier en ja, og snakker sant, får en komme over brua, lyger en, eller sier nei, så detter en igjennom en fall-lem og havner ned til krokodillene. Eller kanskje bare nedi en haug med bæsj. (Det er vel "best".)

Når en går over brua og inn døra (ei stor svart dør der det står: Colloseum) så kommer en inni en gang. Svartmalte fjellvegger (og tak og gulv). Fakler henger bortover begge sider. En kan såvidt høre brøling og vræling fra trenings-salen. Det er svak musikk å høre fra feite høytalere i veggen. Det er theme-sangen fra Terminator 2. Når en kommer lengre inn ser en malerier på veggene. Av Conan og slike barbarer i strid. Nå begynner en å høre musikken fra trenings-salen. Det er Fear Factory som dundrer. Mot en, på vei ut,  kommer en kar sittende i elektrisk rullestol (som er til utleige). Han har kjørt beinpress denne økta.

En er fremme ved resepsjonen. Der er en enorm fyr kledt som døden (svart kappe med hette) Men ljåen er bytta ut med en proteindrikk. Han sier ikke noe. Mauler på et rått villsvin.

Der er noen få oppvarmingssykler på studioet. De er på et eget rom. Vegger, tak og gulv er røde.

Inne i treningssalen er også alt rødt. Ikke noe taklys, kun fakler på veggene. På apparatene (de få som er) og benkene er det løveskinn. Om noen åpner munnen for å drive prat får han tvinga i seg en halv liter majones. Resepsjonisten sørger for det. Ingen går med drikkeflaske. Det er bøtter ved hvert apparat og hver vekt. En kan velge mellom vann og battery.( eller griseblod. Neida)  Der er også stokker og steiner å løfte på for strongman-trening.

Etter trening får en gå i eget uttøyingsrom for å tøye. Så får en proteindrikker i alle smaker i resepsjonen. Der er også bananer og diverse høy-GI-drikker. Bare å forsyne seg. Det inngår i medlemskapet. Så får en tasse ut igjen, eller leige rullestol om det trengs. Og så ikke det er glemt: Damer ingen adgang. De ødelegger konsentrasjonen.

50 meter fra studioet er der garderobe-bygg. Der får en seg et boblebad og den massasjen som trengs (av kvinner). Og en får se på film om en vil. Når det etter ei lita stund er tid for mat, så får en det i boblebadet. Kylling, fisk, ris, bakte poteter m.m. alt en vil ha. En blir fôra. Bare å gape opp. Så når en er ferdig kan en gå ut og legge seg ned på marka og nyte livet ei lita stund, før en tar bilen og reiser hjem. En får taxi om det trengs (pga moste muskler). Det inngår selvfølgelig i medlemskapet det også.

------------------

Hva sier dere? Kommentarer eller noen forslag til forbedringer?

Hilsen Olav

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Re:Mitt drømmestudio
« #1 : 22. februar 2003, 12:25 »
uffamei..
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Tom-Christian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Re:Mitt drømmestudio
« #2 : 22. februar 2003, 16:31 »
Og dette er i legoland eller ? .......... Shocked
No pain, no gain...

Utlogget Prodius (MB)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 870
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 870

Re:Mitt drømmestudio
« #3 : 23. februar 2003, 19:58 »
lattis
Treningsstudio: ¨
Raufoss Badeland¨

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!