Skrevet av Emne: Lage et treningsprogram  (Lest 693 ganger)

Utlogget haynes16

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Lage et treningsprogram
« : 01. januar 2013, 21:34 »
Hei jeg er rundt 1.92 cm høy, og veier 70 kg nokså nøyaktig. Jeg tok en "veiliedningstime" på treningssenteret der jeg går, men programmet han lagde var noe av det dårligste jeg har sett. dry
Jeg lurte på om det var mulig å lage et treningsprogram til meg her og nå?  Smiley

Tankene mine rundt programmet: 3-4 dager. Et program som bygger muskelmasse fort.
Jeg har veldig høy metabolisme og forbrenner alt jeg spiser, uansett hva det er.  what Så om dere kunne veiledet meg litt på spiseveien og :-)  Huh

Håper dere setter av litt tid for å lage et treningsprogram som kan hjelpe meg å bli stor!  bodybuilder
Takk på forhånd.  Kickass

Utlogget Motcha

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Lage et treningsprogram
« #1 : 02. januar 2013, 13:40 »
Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en titt på treningsprogramm siden og brukt 5 min og sett over hva slags prog som har blitt lagt ut, men her har du et prog som er veldig populært og det er ett helt hefte https://www.tn.no/assets/content/file/RYP_Magasin_0712_web.pdf
Inni der står det mye bra og heftet er heftig brukt, står også om mat:p

Men for og gjøre mat veien enklest mulig så spis mer en det du gjør nå, se om du øker vekt hvis ikke så spis enda mer, ha 6 måltider som er sunne og mettanes, spis rent kjøtt altså uten fett, spis fugl, fisk,grønnsaker, i ditt tilfelle kan du spise hvit ris og hvit pasta det er ett valg du må ta selv:p Men greia er spis mye, du kan legge på deg ved og spise sunt men mye:)

Utlogget Galloween

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Lage et treningsprogram
« #2 : 02. januar 2013, 16:03 »
tusen takk for programmet, skal lese det ikveld og få en ide på hva det går ut på :-)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!