Skrevet av Emne: biorytmedietten  (Lest 3656 ganger)

Utlogget nyhome95

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

biorytmedietten
« : 09. februar 2013, 00:12 »
Hallo, jeg har lest litt om biorytme dietten og tenkte jeg skulle teste ut dette da du mister ubetydelig muskelmasse iløpet av dietten, noen som har erfaringer med den? evt hvilke treningsprogrammer passer bra å følge når man går på en slik diett?
Vegar Nyheim
1995
treningsnarkoman

Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.

Utlogget Lordraw

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: biorytmedietten
« #1 : 12. mars 2013, 20:46 »
Verdens beste diett om du trener mye.

Kjør på!

Utlogget Superhelt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 184
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 184

Sv: biorytmedietten
« #2 : 12. mars 2013, 20:50 »
Love it !
Mark: 235
Knebøy: 160
Benk: 145
Alder 23. Høyde 181. 85kg
Superhelt @ www.Norkost.no
Coach Prosjekt 1 1.feb -> (108 - 94g)
Coach Prosjekt 2 1.Jan -> (82-74kg) -Ferdig

Utlogget nyhome95

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

Sv: biorytmedietten
« #3 : 19. mars 2013, 21:46 »
takk for svar! men man må gå på underskudd for å gå ned i vekt sant? det er ikke en diett som reagerer på kroppen?
Vegar Nyheim
1995
treningsnarkoman

Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Sv: biorytmedietten
« #4 : 21. mars 2013, 23:02 »
Hva karber dere opp med på kvelden? Er dere nøye på å holde det fettfattig?  Selv spiser jeg havregrøt med rosiner og bananer. Trenger noe å bytte det ut med etter hvert kjenner jeg.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: biorytmedietten
« #5 : 21. mars 2013, 23:20 »
Haha. Biorytmedietten, nå har jeg hørt det og. Elsker hvordan "bransjen" forer folk med enda flere dietter som 99,99 % av oss overhodet ikke trenger. Men det er jo det bransjen lever av: å kommunisere kompliserte treningsfilosofier slik at folk tror at de må gå på den og den dietten, og bruke de og de tilskuddene for å få resultater.

Jeg vil herved introdusere en ny diett: KIFSS-dietten. Keep It Fucking Simple Stupid-dietten: Spis sunn og variert norsk uprosessert husmannskost (Ikke industribehandlet.) Spis når du er sulten. Spis mer om du vil gå opp i vekt. Spis mindre om du vil gå ned. Muskler bygger du uansett om du trener riktig.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Superhelt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 184
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 184

Sv: biorytmedietten
« #6 : 21. mars 2013, 23:48 »
Haha. Biorytmedietten, nå har jeg hørt det og. Elsker hvordan "bransjen" forer folk med enda flere dietter som 99,99 % av oss overhodet ikke trenger. Men det er jo det bransjen lever av: å kommunisere kompliserte treningsfilosofier slik at folk tror at de må gå på den og den dietten, og bruke de og de tilskuddene for å få resultater.

Jeg vil herved introdusere en ny diett: KIFSS-dietten. Keep It Fucking Simple Stupid-dietten: Spis sunn og variert norsk uprosessert husmannskost (Ikke industribehandlet.) Spis når du er sulten. Spis mer om du vil gå opp i vekt. Spis mindre om du vil gå ned. Muskler bygger du uansett om du trener riktig.

Alt funker ikke for alle, hvis folk vil følge en oppskrift som viser til resultater, så la dem gjøre det. og Mannen bak denne "dietten" er kanskje den med Mest peiling i dette landet.
Mark: 235
Knebøy: 160
Benk: 145
Alder 23. Høyde 181. 85kg
Superhelt @ www.Norkost.no
Coach Prosjekt 1 1.feb -> (108 - 94g)
Coach Prosjekt 2 1.Jan -> (82-74kg) -Ferdig

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: biorytmedietten
« #7 : 22. mars 2013, 00:30 »
Alt funker ikke for alle, hvis folk vil følge en oppskrift som viser til resultater, så la dem gjøre det. og Mannen bak denne "dietten" er kanskje den med Mest peiling i dette landet.

KIFSS dietten fungerer for alle. Gi meg isåfall gode argumenter på hvorfor ikke. Problemet med alle diettene er at folk blir forvirret, og at folk får et inntrykk av at det er komplisert å komme i meget god form. Noe det ikke er. Ikke minst må man lide seg igjennom "u-intuitive" oppsett helt unødvendig.

Hvem er det du sikter til? Han lever ikke tilfeldigvis av å selge tjenester tilknyttet trening og kosthold? Smiley
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: biorytmedietten
« #8 : 22. mars 2013, 00:54 »
Helt enig med Heaton85. Jobb deg opp gode vaner med å spise enkelt og riktig. Det skal mindre til enn du tror. Spiser du kneip med brunost, bytt det ut med grovbrød med kokt skinke/kalkunfilet. Drikker du mye drikke med søtstoffer, bytt det ut med vann/melk. Spiser du puffet ris, bytt det ut med havregryn. Spiser du grandis, bytt det ut med magert kjøtt/fisk. Spis når du er sulten. Ikke overspis, det er dyrt og har heller ingen hensikt. Jeg har aldri lest en diett-artikkel, men folk spør meg om hvilken diett jeg går på.. Huh
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Sv: biorytmedietten
« #9 : 22. mars 2013, 08:25 »
Grunnen til at jeg spiser på denne måten, er ikke pga håpet om at en ny diett skal føre meg raskere og mer komfortabelt frem til målet mitt, men kroppen min funker best på den måten. Spiser jeg mye karbo igjennom dagen, blir jeg veldig fort sulten etter måltidet og noen ganger litt trøtt. Spiser jeg lite karbo og mye fett, mister jeg mye trykk og arbeidskapasitet på trening. Denne "dietten" gir meg det beste fra begge verdener

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!