Skrevet av Emne: Trenger litt hjelp til treningsprogram.  (Lest 868 ganger)

Utlogget aquilone

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Trenger litt hjelp til treningsprogram.
« : 18. mars 2013, 20:24 »
Hei! Jeg trenger et treningsprogram som jeg kan følge hjemme. Kan vel si at jeg har en stepboks, og at jeg har to vekter (men de er i forskjellig størrelse).

Jeg er ei jente som er 182 høy, veier nå 67.8kg. Jeg ser helt normalvektig ut, men har en del fettprosent og 0 muskler omtrent. Så, det jeg vil er å få mer muskler og mindre fett - jeg vil rett og slett bli sunn. Både fordi jeg har et dårlig hjerte, og fordi jeg vil se fabolous ut :p

De siste 3 ukene har jeg startet så smått. Jeg har ikke råd til treningsstudio så må trene hjemme. Jeg har trent mage hver dag (med lørdag som pause, men tar nå pause annenhver dag siden jeg ikke har sett noe forskjell enda), og har trent noen knebøy og utfall - disse tingene fordi rumpa og magen er det jeg vil ha størst forvandling på. Men jeg vil selvsagt ha mer muskler i armer, rygg og skuldre også.

Så, jeg merker at det er vanskelig å trene når man ikke har noe spesifikt program å gå etter. Noen som har noen tips til program eller hvordan jeg kan lage et selv?

Utlogget aquilone

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Trenger litt hjelp til treningsprogram.
« #1 : 18. mars 2013, 20:26 »
Tenkte forresten også at jeg skulle prøve å få trent hver dag, med lørdag som pause, og at to av dagene går til jogging. Har astma så trenger bedre kondis Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!