Skrevet av Emne: Ufortollet sending - kosttilskudd fra utlandet - HJELP!  (Lest 2618 ganger)

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Du bestilte ikke tilfeldigvis fra bodybuilding.com?

Jeg prøvde det samme en stund tilbake da det var et spesifikt merke jeg ville ha derfra, fikk samme brevet i posten. Da det ikke var steroider eller noe som var klassifisert som dop, så ignorerte jeg det bare.
Men jeg tok også kontakt med Bodybuilding.com og informerte dem om at tollerne kom til å sende varene i retur og om det var mulig å få det refundert da enkelte nettbutikket i USA har temmelig langt retur-frist. så typ 2 mnder etterpå fikk jeg igjen pengene (- frakt).

Bare å sende dem en mail så får du pengene tilbake når dem mottar varen fra tollerne om dem ikke bare kaster det, noe dem mest sannsynlig ikke gjør siden dem presterer å si at det returneres.


Så kan du bare gjøre det samme utallig mange ganger til du er så heldig at det sklir igjennom - eller frem til tollerne blir forbanna på deg og stiller opp på døren  :Smiley

EDIT: Glem det, du sa E-bay Wink
Men ja, poenger blir det samme om du skulle bestilt fra en nettbutikk der borte...!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!