Skrevet av Emne: jack 3d vs alpha?  (Lest 2203 ganger)

Utlogget superrenate

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

jack 3d vs alpha?
« : 30. mai 2013, 11:14 »
Noen som har prøvd begge disse to? syntes ikke noe om alphaen men tenker å prøve jacken, burde jeg?

Utlogget gass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 9

  • If nothing goes right, go left.

Utlogget Strupen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

Sv: jack 3d vs alpha?
« #2 : 30. mai 2013, 12:27 »
Jack3D får du ikke kjøpt over disk i norge pga Metylheksanamin/DMAA/1,3-dimetylamylamin (samme greia, bare forskjellige navn som er brukt) som mattilsynet har bannlyst. Snakket med en som jobber på gymgrossisten som sa at han ikke var overrasket. Substansen i Jack3D hadde vist seg å være molekylært ganske likt amfetamin. Så JA det funker nok ganske bra. Jeg ville ikke brukt det pga helseeffekten det kan ha på sikt og fordi det slår ut på tester.

De selger nå Jack3D Micro, som er en ny variant tilpasset norske regler.

Vet at et annet kjent produkt kommer til å bli bannet pga dette nå snart. Vil ikke si hvilket pga jeg er ny på forumet og har ikke lest ordentlig gjennom reglene. Les gjennom ingrediensene når du handler så unngår du å bli testet positivt uten å vite at du har tatt noe ulovlig. Smiley

Hvis det er Alpha test booster du tenker på så er ikke det samme type produkt. Jack3D er et PWO som du tar før trening. Alpha består av ingredienser som skal støtte naturlig testosteronproduksjon. Slike testoboostere har som regel ekstrakt fra bukkehornskløver/bukkehornfrø som på et vis skal være en stimulant for produksjonen. Har ikke lest noen studier som viser at dette fungerer, så kan ikke si noe om det.

Hvis det er et annet produkt som heter Alpha må jeg nesten vite hvilket for å kunne uttale meg om det.
Jeg er ikke fastlåst i meningene mine. Mener du jeg tar feil og kan argumentere hvorfor - opplys meg! Smiley

Utlogget superrenate

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: jack 3d vs alpha?
« #3 : 30. mai 2013, 12:30 »
jeg kjøper i sverige :O)

Utlogget Strupen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

Sv: jack 3d vs alpha?
« #4 : 30. mai 2013, 13:04 »
Anbefales ikke. Blir du forresten stoppet i toll blir det dyrt. Dessuten bør du være kritisk til alt du tar av tilskudd. Ikke ta hva som helst noen sier på et forum for god fisk(inkludert meg) men sjekk det heller opp selv.
Hvis du googler DMAA, dimetylpentylamin, 1,3-dimethylpentylamine, pentylamine eller geranium kan det hende at du finner mer info om dette og kanskje(jeg vet ikke) noen artikler om folk som har tatt skade av det.
Jeg er ikke fastlåst i meningene mine. Mener du jeg tar feil og kan argumentere hvorfor - opplys meg! Smiley

Utlogget DTP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 229
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 229

Sv: jack 3d vs alpha?
« #5 : 30. mai 2013, 13:10 »
Om det er alpha serum du tenker på så kan jeg si at jeg ikke får noe trøkk i musklaturen av det.. Det står at det inneheolder 100mg koffein per dose, det nekter jeg å tro, da er det noe annet muffins som gjør at jeg ikke får sove selv etter 6-7timer.. Og jeg pleier ikke å være følsom ovenfor koffein..  Du blir greit gira av det, men trøkken uteblir. Bruker det for å våkne litt om jeg er trøtt... Smaker høgg å..
Pain is Temporary, Pride is Forever

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: jack 3d vs alpha?
« #6 : 30. mai 2013, 13:23 »
Kan folk slutte å kalle kosttilskuddet for "Jack 3D"? Det heter jo Jacked, som i at en person er jacked. Herregud...

Jeg har prøvd jacked og fikk meget lite ut av det.. akkurat som med alle andre pre-workouts jeg har prøvd. Bare tull.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: jack 3d vs alpha?
« #7 : 30. mai 2013, 13:28 »
Synd at folk trenger dette for å ha en god trening. Det er tydelig at placebo-effekten er gjeldende hos mange fortsatt. Jeg prøvde Jacked to ganger, da jeg fikk fra en kompiss, og det var de to værste øktene jeg har hatt de to siste mnd.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Strupen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

Sv: jack 3d vs alpha?
« #8 : 31. mai 2013, 00:23 »
Har aldri sagt "jækk trede" det skrives likevel JACK3D.

Jeg prøvde Neurocore. Men tydeligvis har kaffeforbruket(eller misbruk?) mitt gjort at jeg knapt merker noe, selv med trippel dose. Tror jeg skal kutte ned på koffein generelt.
Jeg er ikke fastlåst i meningene mine. Mener du jeg tar feil og kan argumentere hvorfor - opplys meg! Smiley

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: jack 3d vs alpha?
« #9 : 31. mai 2013, 01:58 »
Kan folk slutte å kalle kosttilskuddet for "Jack 3D"? Det heter jo Jacked, som i at en person er jacked. Herregud...

Jeg har prøvd jacked og fikk meget lite ut av det.. akkurat som med alle andre pre-workouts jeg har prøvd. Bare tull.

Har aldri sagt "jækk trede" det skrives likevel JACK3D.

Jeg prøvde Neurocore. Men tydeligvis har kaffeforbruket(eller misbruk?) mitt gjort at jeg knapt merker noe, selv med trippel dose. Tror jeg skal kutte ned på koffein generelt.

Jeg sier "djækd".

Som maevar over her, fikk jeg heller ikke noe utbytte av djækd, og det var før de tok vekk geraniumen i det og minsket boksen. Brukte vel 2 bokser, men funka fint lite på meg. Overgikk vel også den 3 scoop max dosen etterhvert også i håp om effekt, men neij...

Husker også at det var en sånn "pre-workout tråd" her inne engang, og jeg kunne ikke skjønne at folk ble depressive, kvalme og skikkelig dårlig av å bruke jacked. Så er vel individuelt akkurat det der. Noen mennesker er svake i sjela, andre ikke. Jeg tror generelt ikke så veldig mye på alle vidunderkosttilskuddene der ute og kanskje det var derfor det ikke funka på meg? Kanskje man må tro på produktene for å få boosten? Tongue Jeg har ihvertfall aldri fått noe som helst virkning av de. Eneste jeg tror på er pråteiner, kreatiner, gainer og den slags, altså mat egentlig. Tror også på steroider da jeg har sett endel bli stor i rekordfart på det.

Derfor trøkker jeg bare kreatiner og en redbull, burn, battery eller red max under trening i ny og ned om det trengs... Og jævlig mye bacon ftw!

Det var dagens tale. Storken har talt! bacon it is.
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!