Skrevet av Emne: Kan noen hjelpe meg?  (Lest 1246 ganger)

Utlogget påkrevdbrukernavn

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Kan noen hjelpe meg?
« : 10. juli 2013, 21:31 »
Jeg trenger bare litt enkle råd, ikke noe avanserte greier. Jeg har prøvd i flere år og google slik kosthold, men jeg bare lærer det ikke, skjønner det ikke. Er altfor masse også husker jeg ikke hva jeg leser osv Angry

Men jeg er 29 år, kvinne, er 167 cm og veier 64 kg. Jeg er blitt syk, holder på å få ME utredelse, så klarer ikke trene. Men det har gjort at magen min har blitt gigantisk. Herregud, har så koplekser. Jeg er ca 90 cm rundt midjen, rundt magen, over navelen.

Det er min egen feil det og, da jeg har spist ekstremt mye godteri, kaker,brus og chips. Men har trappet det kraftig ned og begynt å tenke litt sunnere, siden jeg ikke kan trene. Jeg blir så dårlig av det, blir sengeliggende et par dager da.

Men det jeg lurer på, er disse nøttene.. Jeg spise rjo veldig mye frukt, men så så jeg i et foredrag at det er kalorier. Og man trenger fett og proteiner og. Og det finnes det mye av i nøtter.. Men så sier noen "du må ikke spise for mye nøtter!!!" Blir så stresset av det, redd jeg skal gjøre kroppen min mer "skade"..

Nå isted spiste jeg feks en skål med frukt og tok en liten desj med gresskarkjerner og pinjekjerner oppi. Var helt ok i smaken det. Er det et bra mellommåltid?

Har forstått det slik at det kan feks være bra å spise gresk youghurt med nøtter og frukt.

Kan noen væreså snill å forkalre helt greit og enkelt for meg? Jeg vet jeg må trene på si for å få slankere mage, men det må da hjelpe litt om jeg skjerper kosten min. Prøver å ta litt situps, vanlig, hofteløft, side til side med manual..

Takk for at du leste og setter veldig stor pris på om noen kan hjelpe Smiley Smiley

Utlogget frankgjertsen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Kan noen hjelpe meg?
« #1 : 10. juli 2013, 21:35 »
Får du til å gå? Smiley
www.frankgjertsen.com  |  MMA-fighter og PT


Fosen Trenings- og Kampsportsenter
Selsbakk Treningssenter
Gymgrossisten

Utlogget påkrevdbrukernavn

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Kan noen hjelpe meg?
« #2 : 10. juli 2013, 21:37 »
Jada, jeg går, men det kan være tyngre noen dager enn andre. Idag gikk jeg tur (har heldigvis hund:)) og det er en ganske lett tung, men jeg var helt ødelagt da jeg kom hjem Tongue Er gåing også med på trening?

Utlogget frankgjertsen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Kan noen hjelpe meg?
« #3 : 10. juli 2013, 21:48 »
Sendte deg en PM jeg Wink
www.frankgjertsen.com  |  MMA-fighter og PT


Fosen Trenings- og Kampsportsenter
Selsbakk Treningssenter
Gymgrossisten

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Kan noen hjelpe meg?
« #4 : 24. juli 2013, 09:57 »
Det viktigste er hvor mange kalorier du får i deg gjennom hele dagen, ikke et enkelt måltid.

I og med at du er lite aktiv så høres 1500 kalorier riktig ut for deg. I de 1500 kaloriene så kan du spise hva du vil. Nøtter er kjempesunt og godt, men i moderat mengde.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!