Skrevet av Emne: Nederste del av magen.  (Lest 2492 ganger)

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Nederste del av magen.
« : 04. juli 2013, 20:28 »
HeiHei Smiley. Vært vel 3 mnd på ''streng'' diett nå.. Justert den ned gradvis i kaloriinntaket. Begynte vel på en 2600-2800 mener jeg og huske Var da 116-118kg... Nå ligger jeg på 1900kalorier 240g protein 220g karbs 40g fett ca ca daglig. Gått ned vel 1-1,5kg i uken. Hatt spisemåltid vær lørdag ellers fulgt dietten strengt,
Dags dato spiser jeg som følger

frokost, 80ghavregryn, 6 eggehviter.

lunsj1 2bokser tunfisk i vann + 5 riskaker

lunsj 2 2bokser tunfisk + 1 appelsin

middag nr1 1time ca før trening 180-200g kyllingfilet + 80g brokkoli + 125g ris

1 banan rett etter trening

middag nr2 innen 1 time etter treningsslutt 180-200g kyllingfilet + 60g paprika + 60g agurk + 60g tomat + 125g ris

kvelds rett før leggetid 150g cottage cheese...

Kjørte 2 gerilja økter i uken + 30 min på møllen etter trening 4 ganger i uken de 2,5 første mnd av dietten.. Nå har jeg begynt og jobbe som mekaniker så forbrenner mer iløpet av dagen generelt så går 20 min i 8% stigning etter trening 5ganger i uken istedet og kuttet ut geriljaen..

Men for og komme til poenget... Sliter med og få de 2 nederste rutene fram i lyset... Føler jeg er på diett til ingen nytte nå.. Blir svakere og svakere men de nederste rutene nekter og komme.. Noen som har noen tips? Kan gjerne slenge ut et bilde eller to om noen vil se!. Håper på svar! Hilen suuulten stresset og fortvilet gutt 21 :O : = (

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen.
« #1 : 04. juli 2013, 20:35 »
Ser jeg har postet på feilt forum her! Beklager Smiley Men svar gjerne når jeg poster på nytt Cheesy

Utlogget Arfas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

Sv: Nederste del av magen.
« #2 : 31. juli 2013, 15:05 »
Ta en titt på denne videon, går igjenom mange gode mage øvelser. Inkludert "Lower abs"

http://www.youtube.com/watch?v=kpkIbtINmFk

For bedre effekt, prøv og senke bena nedover sakte, og dytt fort opp. Da kjenner du det brenner Wink
Beklager for skrive feil

Utlogget Sirsquatsalot

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Nederste del av magen.
« #3 : 02. august 2013, 15:53 »
Mest sannsynlig lar det seg ikke gjøre. Du har dårlig genetikk og må dessverre slutte å trene.
Ikke prøv å jobb hardt og spis riktig !


Utlogget Lex Luger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 205

  • Rome wrecker
Sv: Nederste del av magen.
« #4 : 04. august 2013, 16:21 »
HeiHei Smiley. Vært vel 3 mnd på ''streng'' diett nå.. Justert den ned gradvis i kaloriinntaket. Begynte vel på en 2600-2800 mener jeg og huske Var da 116-118kg... Nå ligger jeg på 1900kalorier 240g protein 220g karbs 40g fett ca ca daglig. Gått ned vel 1-1,5kg i uken. Hatt spisemåltid vær lørdag ellers fulgt dietten strengt,
Dags dato spiser jeg som følger

frokost, 80ghavregryn, 6 eggehviter.

lunsj1 2bokser tunfisk i vann + 5 riskaker

lunsj 2 2bokser tunfisk + 1 appelsin

middag nr1 1time ca før trening 180-200g kyllingfilet + 80g brokkoli + 125g ris

1 banan rett etter trening

middag nr2 innen 1 time etter treningsslutt 180-200g kyllingfilet + 60g paprika + 60g agurk + 60g tomat + 125g ris

kvelds rett før leggetid 150g cottage cheese...

Kjørte 2 gerilja økter i uken + 30 min på møllen etter trening 4 ganger i uken de 2,5 første mnd av dietten.. Nå har jeg begynt og jobbe som mekaniker så forbrenner mer iløpet av dagen generelt så går 20 min i 8% stigning etter trening 5ganger i uken istedet og kuttet ut geriljaen..

Men for og komme til poenget... Sliter med og få de 2 nederste rutene fram i lyset... Føler jeg er på diett til ingen nytte nå.. Blir svakere og svakere men de nederste rutene nekter og komme.. Noen som har noen tips? Kan gjerne slenge ut et bilde eller to om noen vil se!. Håper på svar! Hilen suuulten stresset og fortvilet gutt 21 :O : = (


Okei, først og fremst må du slutte å stresse. Det er en dårlig ting for muskler og kropp. Det går dessverre ikke an å punktforbrenne fett, det betyr at fettet nederst på magen kan slippe til slutt, altså fettet slipper først andre steder på kroppen. Du sier du går ned 1-1,5 kg i uken. Jeg synes det er litt mye om tanken er å beholde mest mulig muskelmasse. Det å kutte for mye ut på kaloriene på diett kan faktisk ha motsatt virkning, at kroppen holder desperat på det fettet som det her, og du risikerer å brenne bort muskler i stedet for fett. Det er eller ikke uvanelig at det nedre delen av magefettet slipper seint og ofte helt til slutt.

Så mitt tips til deg... Gå ned 0,5 kg i uken, ikke stress, prøv å tren så hardt som mulig og få i deg nok proteiner. Ta det rolig og ha kontroll på kaloriene dine, så slipper magefettet skal du se:) jobb med tiden, ikke imot, lykke til:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!