Skrevet av Emne: 16 åring trenger hjelp til trening! (Treningsprogram og kosthold]  (Lest 1843 ganger)

Utlogget Ole-Martin97

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Heisann! Er en 16 år gammel gutt som har trent litt når å da, og tenker nå og starte og trene mere serriøst. Har ikke så mye peiling på hvordan jeg skal trene de forskjellige musklene, og hvordan jeg burde spise.

Det jeg trenger litt hjelp til da, er om noen som har peiling på akkurat dette kunne ha hjulpet meg med og sette opp et trenings program, og hvordan jeg burde spise for og få mest ut av treningen. Smiley

Utlogget Ole-Martin97

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Heisann! Er en 16 år gammel gutt som har trent litt når å da, og tenker nå og starte og trene mere serriøst. Har ikke så mye peiling på hvordan jeg skal trene de forskjellige musklene, og hvordan jeg burde spise.

Det jeg trenger litt hjelp til da, er om noen som har peiling på akkurat dette kunne ha hjulpet meg med og sette opp et trenings program, og hvordan jeg burde spise for og få mest ut av treningen. Smiley

Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

er lurt å få hjelp av en personlig trener eller noen du kjenner som har trent en del for å være sikker på at du gjøre øvelsene riktig og slikt.

er mange programmer på bodybuilding.com- anbefaler å kjøre ett fullkroppsprogram siden du er ny til trening


http://www.bodybuilding.com/fun/3-full-body-workouts-for-size.htm

Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

hvordan jeg burde spise for og få mest ut av treningen. Smiley
spis mye proteiner og karbohydrater Wink

Utlogget Adrian97

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

spis mye proteiner og karbohydrater Wink
  Tror du glemmer viktigheten av sunne fettsyrer. Spis godt å variert kosthold, fokuser på å få inn litt mer proteiner. Når det kommer til et godt treningsprogram vil mitt råd til deg være å fokusere på baseøvelsene, Markløft, Knebøy og Benkpress. Stående roing å andre øvelser som trener store deler av en muskel vil være lurt for en som nettopp skal til å starte å trene. Som nevnt tidligere vil det være svært viktig at du får inn sikkelig teknikken, dette kan helt sikkert personer på ditt lokale treningsenter hjelpe deg med. Lykke til!:-)

Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

  Tror du glemmer viktigheten av sunne fettsyrer. Spis godt å variert kosthold, fokuser på å få inn litt mer proteiner.
sa aldri at han IKKE skulle spise fett. sa bare at han må prøve å spise mye karbohydrater og proteiner...

Utlogget Sleggjesletvold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 254

Me treng nog litt meir info om me skal hjelpe deg, so eg har nokre spursmål:
Kva mål har du med treninga?
Driv du, eller har du drive aktiv idrett?
I so fall kva?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!