Skrevet av Emne: Alkohol og kondisjonstrening?  (Lest 1619 ganger)

Utlogget Bolemann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Alkohol og kondisjonstrening?
« : 20. juli 2004, 23:55 »
Hei,

Driver for fullt å jobber med å få bedre kondisjon før jeg skal inn i militæret.
Har kun holdt på i et par uker, og skal inn om en snau måned - så jeg står på for full guffe!

Nå på fredag er jeg bedt på et gigaparty, og har naturligvis lyst å "delta" på festen.

Vil jeg få et tilbakefall dersom jeg drikker denne kvelden? (skal løpe samme dag - bare tidligre på dagen).....

Eller går det greit? (er et engangstilfelle!)

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Alkohol og kondisjonstrening?
« #1 : 21. juli 2004, 02:35 »
Hvis dette er et engangstilfelle tror jeg ikke du skal bekymre deg så veldig mye Wink det må da være lov å slå ut håret en gang i blant selv om man trener Grin
 Eneste du trenger å bekymre deg for er en smule groggyhet dagen etter dersom det blir en veldig våt aften hehe og hvis du planlegger å trene den dagen kan du ikke akkurat forvente de helt store prestasjoner er jeg redd. En annen ting er jo det at du kanskje ikke tåler like mye om du har trent veldig veldig hardt før på dagen - slik er det iallefall med meg.

Men syns du skal unne deg den festen og ikke tenke på det. Kos deg! det er viktig det også Cheesy
 Trener du derimot FOR mye kan du risikere at du bryter ned mere enn du bygger opp etter en stund. Bedre å trene jevnt over tid enn å guffe på i 100 nå rett før du skal i militæret. Du må skynde deg lagsomt.

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

SV: Alkohol og kondisjonstrening?
« #2 : 21. juli 2004, 05:59 »
Mitt raad til deg er:

Faa med deg alle Party'ene i sivilisasjonen du kan faa med deg foer du begynner i militaeret!





Konkurrerende utoever i AF

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!