Skrevet av Emne: Anmeldelse av MRM massive whey og Advanced power bar  (Lest 3716 ganger)

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

MRM Massive whey protein, jordbær/banan smak.

Kvalitet:
Pulveret er en blanding av WPI og WPC, og stiller seg da i samme klasse som ON 100% whey. MRM er et anerkjent merke som står for kvalitet.

Smak:
Jordbær og banan er en glimrende kombinasjon som gir en frisk og god smak! Smaken er søt. Dette er helt klart en av mine favoritter på smak! Kan blandes med både vann og melk og vil gi god smak i begge tilfeller. Tips: Skummet melk, pulver,isbiter, og frosne jordbær i en hurtiggmikser. Dette slår det meste på smak.
Sammen med kjappe karbohydrater (maltodextrin e.l.) kan det bli litt for søtt etter min mening.
Vurdering: 10/10

Konsistens:
Løser seg opp veldig godt i både vann og melk. Kan fin røres ut med teskje og gi et godt klumpfritt resultat. Allikevel anbefaler jeg å riste det ut i en vanlig shaker.
Null klumper,null luftbobler i drikken, og veldig lite skum som ligger på toppen. Etter min mening helt perfekt.
På boksen til pulveret står det at shaken skal være "incredibly creamy", noe den ikke er. Pulveret får den konsistensen til det man blander det ut med. Blander du det i vann er det som å drikke jordbær/banan saft.  Blander du det med melk får det konsistensen til melk, men her noe litt tykkere. Får å få mest mulig creamy shake må man bruke lite melk, og la den stå i kjøleskapet en stund.
Vurdering :9/10 Trekker 1 poeng pga at shaken ikke var creamy slik det står på boksen. Etter min mening er konsistensen perfekt, men står det creamy på skal jeg ha creamy!

Fordøyelighet:
I og med at det er en blanding av WPI og WPC er fordøyeligheten mye bedre enn et rent WPC pulver. For de av dere som har prøvd 100% whey er dette likt. Får ikke ubehag i magen eller opplåst mage. Det hjelper at shaken ikke er "luftig".
Jeg reagerer mildt på laktose, men merket ingenting fra dette pulveret.
Dere som er laktoseintolerant bør be om smaksprøve før kjøp, da det ikke er et rent isolat.
Vurdering: 10/10

Totalvurdering:
10/10 Dette er et av de beste pulverene jeg har spist, smaken er overlegen de fleste proteinpulvere. Anbefales!

Pulveret fåes også i en low carb utgave, som da selvsagt inneholder litt mindre karbs;)

I Norge er det Power-sport (se reklame banner øverst til høyre) som fører produktet. Når jeg bestilte det tok det meg 3 virkedager å få pulveret.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Anmeldelse av MRM massive whey
« #1 : 22. juli 2004, 18:47 »
Advanced power bar
Peanut butter flavour

Smak:
Hmmm tenkte jeg når jeg smakte på denne. Dette var jo faktisk veldig godt, men hva smaker det egentlig? Smakte litt snickers,litt lion,litt honning, og litt peanuttsmør. I og med at smaken ikke står på pakka, så måtte jeg på internett å finne smaken. Peanut butter!
Uansett, dette er hittil den beste proteinbaren jeg har smakt. Smaken er søt, men ikke for søt. En vanskelig smak å forklare da den er helt ny for meg. MEn det er en smak du ikke går lei av!
Vurdering: 8/10 Den lagde ikke paradis for smaksløkene, men absolutt en bra smak.

Konsistens:
Dette er nesten det beste med denne proteinbaren. Det er en litt crunchy konsistens her. Du kan sammenligne den med sjokoladen lion. Mange andre proteinbarer er så seige at det er skummelt å tygge de hvis man har fyllinger i tenna, men denne var faktisk litt spennende å spise. Man kan høre crunche lydene når man tygger den. Lyden er halve opplevelsen!
Vurdering:10/10

Fordøyelighet:
Her er jeg generelt misfornøyd med proteinbarer. Man blir ofte litt hard i magen av proteinbarer. De krever mye vann for å ikke skape uro i magen. Det gjelder også advanced power bar. Alt i alt er den bedre enn de andre jeg har prøvd.
Vurdering 6/10

Kommentar:
Proteinbaren er på 60 gram, hvilket er en størrelse jeg er fornøyd med. Det er faktisk det dobbelte av mange andre proteinsjokolader. Per bar får man 20gram protein,29 gram karbo og 6 gram fett. Ikke dårlig! Med den størrelsen kan man faktisk få en metthetsfølelse hvis man må erstatte et måltid med noe kjapt no.

Totalvurdering: 8/10
Hittil den proteinbaren jeg er mest fornøyd med!

Såvidt jeg vet er det bare power-sport som fører denne i Norge. Se reklame banner øverst til høyre i forumet. Det tok meg 3 virkedager fra jeg bestilte til jeg fikk varene fra power-sport.

Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Veldig bra omtaler...!!! Får vi  høre flere fra deg? Cheesy






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Kaster inn en anmeldelse her jeg og....

MRM Massive whey protein, sjokoladesmak.


Smak:
Jeg er rimelig fan av sjokoladesmaker og ble så absolutt ikke skuffet når jeg smakte på denne.. Den var ikke fullt så "creamy" som jeg forventet, men helt klart skikkelig god!

Vurdering: 9/10

Konsistens:
Blandes veldig lett. Ingen klumper, null luft, null klumper, minimalt med skum..
Som Stripie også nevner så står det på boksen at shaken skal være "incredibly creamy", noe den ikke er. Jeg blander alltid bare i vann, det er det ikke alle pulvere som liker, men mrm sitt klarte seg veldig bra her.

Vurdering :10/10

Fordøyelighet:
Det er ikke noe pulver for folk som ikke tåler laktose.


Totalvurdering:

9/10 Et av de beste jeg har smakt, konsistensen var meget bra så her vippa det mot full score, men jeg liker å holde mulighetene oppe Smiley

Levering: 4 virkedager



Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030



Advanced power bar


Smak:

Denne var litt mer "creamy", likte den mørke sjokoladen og honningen.. Nå har ikke jeg smakt så mange probarer men denne var faktisk skikkelig god.
Vurdering: 9/10


Konsistens:
Vanskelig å forklare her men den var ganske porøs inni synes jeg.. Hmm, hva skal jeg sammenligne med da(?), Lion kanskje.
Vurdering: 9/10

Fordøyelighet:
Ble ikke så uvel i magen som jeg forventet av denne. Hadde vært gøy å fått vite laktoseinnholdet i den, for det virka faktisk som at jeg tålte den ganske bra. Men kjente det bevegde seg noe der nede..
Vurdering 7/10

Kommentar:
Likte p/k/f fordelinge på baren, baren er stor så den gir en metthetsfølelse..

Totalvurdering: 9/10

Levering: 4 virkedager

Utlogget Epic

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 339
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 339

Meget bra omtale!! Sånt liker vi!
Har pulveret selv og kan bekrefte god smak (sjokolade) lite luft, løser seg lett i melk og vann. Fikk det også etter tre virkedager!

Et lite spm: Jeg bruker pulveret sammen med maltodextrin etter trening. Hvordan ville det funket som et mellommåltid om jeg ikke hadde tid til å lage meg noe annen mat? Vet at det er Whey... men....? Undecided

Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

Har noen esker Advanced Power bar, ville bare si at de er desidert de beste bars jeg har smakt.

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

Veldig bra tiltak å komme med anmeldelser av tilskudd. Skulle jo nesten vært en egen topic på forumet??? Ser ihvertfall at det finnes noen forum som har dette.  2thumbsup

Utlogget ProB

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Ja, hadde vært en god ide. Så kan nye medlemmer lett finne frem til omtaler også.
Number1: Hva med en egen mappe med omtaler ?





ProB

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
Haha, sitter her litt småtrøtt så trodde det va en kategori som man kan Anmelde Kosttilskudd man ikke liker Tongue Men fra spøk til alvor, veldig kjekk kategori egentlig.
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
Syns det blir feil å la personer vurdere smaken på produktet da det varier veldig fra person til person. Konsistens, pris o.l er dog interesant.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Nåja, smaken til folk er forholdsvis lik. Vi har stort sett den samme oppfatningen av hva som er søtt,surt og salt. Jobber du i en matbutikk ser du fort hvilke sjokisser som folk flest kjøper
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

Ser ikke noe forskjell på dette kontra de som anmelder filmer, biler, båter, telt, tursko, naboen, flaggstenger, hoppetau, prostituerte, telefoner, havregrøt og syfillis for å nevne noe. Alle vet jo at den enes mening ikke nødvendigvis er lik den andres, og hvis du leser en anmeldelse så er det begrunnelsen bak "terninkastet" som er det vesentlige og ikke nødvendigvis terninkastet i seg selv. Iallefall utifra slik jeg ser det, og det sies jo at jeg somregel vet best  Wink


Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

Tenkte jeg skulle supplere med en liten info om at Advanced powerbar nå finnes i flere smaker. kokos og honning og sjokoladesmak (tror det var noe slik) Fikk smake på disse i går, og må si at det er noe av det beste jeg har smakt, både til å være en powerbar og sammenlignet med vanlige sjokolader
Den originale powerbaren som alle er enig i er god på smak, kan ikke måle seg med disse nye utgavene, og er vel verdt å sjeke ut.

Det var alt  8)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!