Skrevet av Emne: Trenger seriøse råd  (Lest 973 ganger)

Utlogget Reepht

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 9

Trenger seriøse råd
« : 19. desember 2013, 00:35 »

Hei alle sammen

Etter flere skadeavbrekk i forskjellige varianter, sliter jeg veldig med å finne tilbake til den motivasjonen og gløden
Jeg hadde for seriøs trening fra januar/februar. Har lagt på meg mye vekt, og vil så gjerne, men har rett å slett mistet gnisten og jeg klarer ikke motivere meg nok til å klare å få gjort noe med det.

Jeg har alltid vært opptatt av sport og trening, og det har vært en lidenskap lenge.

Motivasjonsproblemene startet når jeg ble skadet i skulderen, og etter lengre tid måtte "starte på nytt"

Er det noen her som har noen gode tips og råd til hvordan finne veien tilbake?

Utlogget Mvpkimrkv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • "Discipline weighs an ounce, regret weighs a ton."
Sv: Trenger seriøse råd
« #1 : 19. desember 2013, 22:52 »
Dørstokkmila etter en skade kan være tung å gå, men det hele summer seg ned til hvor mye du vil dette.
En ting jeg gjorde var å se tilbake på meg selv, hvor jeg var og hvor hardt jeg jobbet for å komme dit. Og om jeg hadde tenkt å la en midlertidig skade ta det fra meg uten videre.
Prøv å vekke følelsen av at du vil dit du var, om ikke lengre og bedre. Finn motivasjon i din egen vilje og selvtillit, så skal du se at du er under jernet om ikke lenge Wink

Lykke til!
"It is not the critic who counts, not the one who points out how the strong man stumbled or how the doer of deeds might have done them better. The credit belongs to the man who is actually in the arena, whose face is marred with sweat and dust and blood; who strives valiantly; who errs and comes short again and again; who knows the great enthusiasms, the great devotions, and spends himself in a worthy cause; who, if he wins, knows the triumph of high achievement; and who, if he fails, at least fails while daring greatly, so that his place shall never be with those cold and timid souls who know neither victory nor defeat."

IG- mvpkimrkv

Utlogget Reepht

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 9

Sv: Trenger seriøse råd
« #2 : 20. desember 2013, 09:09 »
Takk for godt svar! Det er som du sier, alt koker ned til hvor mye man vil og jeg vil så gjerne, men jeg skjønner ikke hva som holder meg tilbake... Skal selvfølgelig fortsette å prøve, og håper på å komme over knekken veldig snart

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!