Skrevet av Emne: Kondisjon og muskler  (Lest 11333 ganger)

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Sv: Kondisjon og muskler
« #30 : 21. april 2015, 15:56 »
Fleksnes' post summerte opp utmerket. Å ville ha i pose og sekk fungerer veldig sjelden her i livet, likeså med trening og løfting. Enten må du bli en tynn skjærevinge og så forsøke å legge på deg muskler, eller så må du legge på deg muskler og litt fett og ta anoreksien ved en senere anledning.
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?