Skrevet av Emne: Diverse spørsmål om utstyr.  (Lest 3191 ganger)

Utlogget tepe2

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 32

Diverse spørsmål om utstyr.
« : 25. februar 2014, 14:13 »
Heisan! Har trent noen år nå og fått litt erfaring og kunnskap. Bl.a. ved hjelp av andre og nett, treningsforum og annet. Driver ikke aktivt innenfor styrkeløft. Trener stort sett alene. Hvorvidt det kvalifiserer meg som viderekommen skal jeg ikke uttale meg om. Er 1,77 høy, 93 kg. Bøy 175 kg, benk 117,5 kg, mark 205  kg. Trener i lange perioder 5x5. Ellers 3x12 blant annet.

Har til nå brukt belte og drareimer. Har noen spørsmål om annet utstyr (ikke drakter):

1. Skal kjøpe knestøtte/varmer. Ser det er en del å velge mellom. Konkrete tips? Hvordan er de som Kappi.no har? De har Inzer, Vulkan og Titan. (Kono utgår for min del pga pris vs levetid) Og så ser jeg at Gymgrossisten har Adidas Knee Support, blant de rimeligere. Noen som vet om de duger? http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/adidas-knee-support
Ellers har jeg hørt om Rehband. Hvilken tykkelse anbefales? Har det betydning? Hvor skal jeg måle for å finne rett størrelse? Midt på kneet?

2. Tenker også å kjøpe kne- og håndleddsbind. Tror nok jeg kjøper fra Kappi.no. Har litt tynne håndledd. Tenker 50 cm og 200 cm til knær. Men veldig usikker på hvilke jeg skal kjøpe. Liker å flytte grenser og perse. Men skal ikke konkurrere. Og ifall det har betydning nevner jeg at jeg skal surre knebindene selv, uten hjelp.

Skal kjøpe sko også. Og ser at Gymgrossisten selger Power Perfect 2 og Powerlift 2, til en prisforskjell på 350 kr. Ser like ut. Noen som har erfaring med dem og vet hva som er forskjellen?
Mann, 1973 - 88-90 kg - Akkurat forbi nybegynnerstadiet

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!