Skrevet av Emne: Gå fra starting strength til RYP?  (Lest 5351 ganger)

Utlogget rob1

• Aktivt medlem
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

Gå fra starting strength til RYP?
« : 25. juli 2014, 21:44 »
Hei! Har kjørt starting strength et par måneder, og har gjort ganske bra fremmgang, men jeg tenkte å gå over til litt høyere rep, så fant jeg RYP!
Har ikke lyst å gå bort i fra knebøy, benkpress, militærpress, markløft, roing og pull-ups, men kan kanskje bli tungt med både knebøy og markløft 8-12 rep 3 sett 3 dager i uka? Noen erfaringer?

Hvordan rekkefølge burde jeg ha? Vil ta disse øvelsene: knebøy, markløft, benkpress, militærpress, roing med stang, pull-ups, og en biceps og triceps-øvelse samt mage

Utlogget SFV

• Tungvekter
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Gå fra starting strength til RYP?
« #1 : 25. juli 2014, 21:54 »
Hei! Har kjørt starting strength et par måneder, og har gjort ganske bra fremmgang, men jeg tenkte å gå over til litt høyere rep, så fant jeg RYP!
Har ikke lyst å gå bort i fra knebøy, benkpress, militærpress, markløft, roing og pull-ups, men kan kanskje bli tungt med både knebøy og markløft 8-12 rep 3 sett 3 dager i uka? Noen erfaringer?

Hvordan rekkefølge burde jeg ha? Vil ta disse øvelsene: knebøy, markløft, benkpress, militærpress, roing med stang, pull-ups, og en biceps og triceps-øvelse samt mage

knebøy, markløft, benkpress, pullups, militærpress, roing med stang, og en biceps og triceps-øvelse samt mage

Tyngste øvelser først, veksle litt mellom press og pull så musklene får hentet seg inn i mellom.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget chuoiit30

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

Sv: Gå fra starting strength til RYP?
« #2 : 06. april 2019, 06:52 »
I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article. I am hoping the same best work from you in the future as well.

Lagihitech chuyên cung c?p Gopro Hero 7 nh? Gopro Hero 7 Back, Gopro Hero 7 WhiteGopro Hero 7 Silver chính hãng.

Gå til:  

Norges Sterkeste Mann 2019

Strongman22.10.201918

Se bilder og video fra Norges Sterkeste Mann 2019.

Sunn mat: Knasende gode knekkebrød

Kosthold21.10.2019167

Dette knekkebrødet bør du spise.

Slik lager du sunnere taco

Kosthold18.10.2019452

Så mange kilokalorier kan du spare i sunn taco.
Hva med snickersgrøt eller ovnsbakt dessertgrøt?
Peanøttsmør er populært både til grøt, brødskiva og middag. Lag din egen!