Skrevet av Emne: Trenger råd/hjelp  (Lest 935 ganger)

Utlogget Dødkatt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3

Trenger råd/hjelp
« : 31. august 2014, 21:51 »
 Hei.

Er en gutt på 24 år som vil ned i vekt og i tillegg få mer fremtredende muskler.
Jeg skal om 6 mnd tattovere hele overkroppen så trenger å gå ned så fort som mulig da jeg ikke vil ha ''ekstra kg'' når det skal tattoveres på et stort motiv som vil se dumt ut om jeg ikke får vekk kg'ene.

Jeg har ikke mulighet/råd til å dra på treningsstudio som situasjonen er pr. dags dato, så det jeg trenger er egentlig råd/program på hva jeg bør spise, hvordan og hvor mye jeg burde jogge eller løpe og også hvordan jeg skal klare å bygge muskler uten noe form for ''verktøy'' eller treningsstudio.

Setter STOR pris på alle seriøse svar og råd, evt. henvisninger til sider/program andre steder på nettet!

Litt info:

Høyde: 180
Vekt: 95kg

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Trenger råd/hjelp
« #1 : 02. september 2014, 10:54 »
Når det gjelder trening er morgentur før frokost(45-60 minutter) eller intervaller i motbakke(4-10 minutter med raske og rolige intervaller, oppvarming og nedkjøring i 10 minutter før/etter)  ute absolutt å anbefale som kardio for forbrenning. Tren knebøy, gående utfall, burpees, spensthopp og push ups som egenvektstrening. Med et solid tau kan du lage et alternativ til en TRX-slynge og få trent både biceps, triceps og rygg. Vektlegg følgende matvarer: Havre, grove knekkebrød, egg, mager melk, kesam, skyr, langkornet ris, avocado, peanutsmør, rapsolje, kylling, fisk, magert kjøtt generelt, grønnsaker(150-250 gram per dag), eple, banan, kokt skinke.....Rask karb kan unngås med unntak av rett etter trening(banan, riskake, pitabrød, litt honning og bakt potet kan være kilder til rask karb).
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!