Skrevet av Emne: Riktig eller viktig mat under diett?  (Lest 1989 ganger)

Utlogget Knipsy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Riktig eller viktig mat under diett?
« : 02. desember 2014, 08:30 »
Hei!
For tiden så har jeg begynt å trene igjen. Har som mål å redusere vekten med ca. 42kg.
Jeg sliter da med maten. Blir veldig usikker på hvor mye fokus jeg skal ha på karbo, fett og proteiner.
Erfaringsmessig hvor viktig er karbohydrater i denne perioden? Hvor mye fokus skal det ha.
Jeg er heller ikke så flink til å spise jevnlig. Spiser sjelden frokost, blir lunsj på jobb, kanskje en banan etter jobb og muligens middag og en del til kvelds. Det går en del brød.
Er det noen erfaringer med frukt og evt. hvilken type frukt jeg burde holde meg unna når jeg skal forsøke å gå ned i vekt.
Jeg er glad i te og drikker det en del gjerne med honning, er det også noe som jeg burde holde meg unna.

Setter pris på mulige tips, råd og evt. linker.

Skal lese litt rundt på forumet og se om jeg finner noe av det jeg lurer på  Smiley

Utlogget pablopablo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Riktig eller viktig mat under diett?
« #1 : 02. desember 2014, 21:10 »
hei,
jeg kan gjerne hjelpe deg ift diettplan og/eller treningsprogram.

Jeg har 12 års erfaring med styrketrening som kroppsbygger, instruktør og PT. Jeg kan forberede en skreddersydd diettplan og treningsprogram  for deg.

Min spesialitet er uten tvil styrketrening og hvordan man tilpasset diet og trening for å oppnå individuelle mål. 


Matprogrammet og treningsopplegget får du tilpasset akkurat deg. Planen inneholder alle detaljer om hva og hvor mye du skal spise til hvert måltid, hvordan du skal øke vektene på trening.


ønsker du å få hjelp, send epost til pawelstempel82@gmail.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!